2009-ben mutatkozik be a Porsche Cayman és Boxster új modellje. A Porsche kisebb sportkocsijai ráncfelvarráson esnek át. Külsőleg új első és hátsó lámpáikról, valamint módosított lökhárítóikról és felnijeikről lehet majd azonosítani a kocsikat, amelyeken megjelenik a 911-esnél már alkalmazott LED-sor is.
A karosszéria alatt azonban ennél is több újdonság lesz. A stuttgarti gyártó lecseréli, illetve felfrissíti a modellek motorpalettáját. A jelenlegi 2,7-es motor helyett 2,9 literes kerül az alapmodellekbe, azok teljesítménye így 245 helyett 265 lóerő lehet. Ennek megfelelően már kevesebb mint 6 másodperc alatt képesek lesznek elérni a 100 km/órás tempót a sportkocsik.
A Cayman S és Boxster S modellben továbbra is 3,4 boxermotor szerepel, a jelenlegi 295 helyett viszont már 320 lóerővel. Így pedig várhatóan 5,2 másodpercre javul az S-változatok sprintideje. Végsebességük 280 km/órára módosul.
Aki ennél is izgalmasabb Caymanra vágyik, annak eláruljuk, a pletykák szerint ebből a típusból is elkészül az RS-változat, amilyen eddig csak a 911-ből volt. Az elvek ugyanazok maradnak, azaz kisebb tömeg, nagyobb teljesítmény. A 3,4-es blokk itt már 340 lóerőt teljesít, miközben az utastérből számos extrát kihagynak, helyettük versenyülések, bukócső (opció), erősebb fékek, feszesebb futómű és versenypályára is alkalmas gumik kerülnek a kocsira.
Ebbe és a normál változatokba is hatfokozatú manuális váltó kerül, de felárért a Porsche új duplakuplungos váltója is elérhető lesz, amivel tovább javul a kis Porschék gyorsulása, miközben a fogyasztásuk csökken.