Hamarosan bemutatkozik a Porsche új modellje, a Panamera. A négyajtós GT orrát már hivatalosan megmutatta a német gyártó, de belül eddig még nem láthattuk.
A Teamspeed-honlap azonban különösen jó képeket közöl a műszerfalról, a fotókat egyenesen az első ülésről lőtték. Ami azonnal látható, hogy nem a Cayennnél alkalmazott hagyományos műszerfalat, hanem a 911-ben látható porschést vetik be, ahol minden óra külön csőben ül.
A középkonzol felső részét egy méretes képernyő uralja, miközben a legtöbb kapcsolót a váltókar körüli területre osztották el. Ezekből kiderül, hogy adaptív futómű kerül a kocsiba, amelynek keménységét belülről is lehet szabályozni, ugyanakkor a karosszéria magassága is változtatható. Ahogy más modelleknél, a hátsó szárny itt is kinyitható motorosan, ha úgy akarjuk.
Megmarad a versenyautós indítás a Panamerában is, azaz a bal kezünkkel kell életre kelteni a motort, ilyenkor ugyanis a másik kezünkkel már kapcsolhatjuk a sebességet. A régi versenyek odafutós rajtjainál ez előnyt jelentett. A Panamerában azonban már vélhetően kulcs bedugására sem lesz szükség, a motor gombra indulhat.
Ezt sejteti az a fotó, amelyen az új modell kulcsa látható. Azon ugyanis még bicskaszerűen kinyitható tollrész sincs. Ám ennél sokkal érdekesebb, hogy a „kulcs” magát az autót formázza.
Ha az autó külsejére kíváncsi, vagy motorokra kíváncsi, korábbi írásunkban elolvashatja.