Mivel így hosszabb utazásra kevesen vállalkoznának, a Renault már dolgozik egy nagyfeszültségű, gyorsabb töltőhálózat megoldásán, amellyel 20-30 perc alatt letudható a töltés, sőt később állítólag ez az idő 5 percre csökken.
A francia gyár másik modellje az ősszel bemutatott új Megane várhatóan jövőre érkező szedánváltozatára épül. Ez utóbbi dinamikájában versenyképes lesz az 1,6-os benzinmotorral hajtott változattal, sőt rugalmasságban 50 és 110 km/óra között veri azt. Ez a típus Izraelben kerül először az utcára, ahol már dolgoznak a töltőhálózat kiépítésén is, amely három éven belül teljes lefedettséget biztosít majd.
Jóval izgalmasabb a fentieknél a Twingónál nagyobbnak ígért kisautó. Ez nem egy már létező modell átalakításából születik, hanem eleve villanyautónak készül, normál változata nem is készül. Ennek megfelelően kialakítása is más elvek szerint történik, az ígéretek szerint a kis külső mérete ellenére tágas belsővel bír, ami hihető, tekintve, hogy a villanyautók hajtásrendszere jóval kisebb, mint a belsőégésű motoroké. Öt utast szállíthat majd.
Mindhárom modellben szériafelszereltség lesz a navigációs rendszer, mert abban szerepelnek a töltőállomások pontos helyei, így könnyedén találhat majd magának az ügyfél ilyet. Az autók pontos érkezéséről egyelőre nincs információ, de 2012-re mindegyik a piacon lesz, miután ezekkel szállítják majd a 2012-es olimpia vendégeit.