Ha egy olyan cég vesz kezelésbe egy kocsit, amely a leggyorsabb Audi TT-t is megépítette, az egyvalami biztos nem lesz, lassú! Az MTM kihegyezte a Volkswagen Sciroccót.
A német cég többek között a 2,0 literes turbómotorhoz is kínál teljesítménynövelő csomagokat. Első fokozatban 200-ról 245-re, majd 250-re emeli a lovak számát, de létezik 270 lóerős kivitel is, ami még mindig nem nagy kaland, tekintve, hogy gyárilag is van ennek a motornak (Az Audi TTS-ben) ilyen variánsa. Olyan viszont nincs, ami ezt is megfejeli egy százassal. Az MTM ugyanis egy igazán ütős változatot fejleszt, komoly átalakítás után 380 lóerőt préselnek ki a motorból.
Elég izgalmas lehet vezetni egy ilyen szörnyet, tekintve, hogy csak elsőkerék-hajtású, még akkor is, ha a gyárinál sokkal feszesebb futóművet és 20 colos felniket, illetve szélesebb abroncsokat szerelnek rá. A hatalmas erő miatt kellenek a leginkább csak versenyautókon alkalmazott 380 milliméteres féktárcsák is.
A fentiek tekintetében nem is meglepő, hogy az MTM nem bíbelődött sokat a karosszéria átalakításával, ezt az autót a számok adják majd el. A menetdinamikai adatok egyelőre ugyan nem nyilvánosak, de öt másodperc körüli százas sprint elvárható, annál is inkább mert, sperrdifit szerelnek be, és lecserélik a kuplungot is. A kocsi végsebességét 290 km/órára saccoljuk.