Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Fotó megosztása:
Vége a hondás álmoknak
Vége a hondás álmoknak
Fotó megosztása:
Fry: Mi lesz most?
Fry: Mi lesz most?
Fotó megosztása:
Fény az alagút végén?
Fény az alagút végén?
Fotó megosztása:
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Fotó megosztása:
Ecclestone már rég mondja!
Ecclestone már rég mondja!
Fotó megosztása:
Kivár vagy elmenekül?
Kivár vagy elmenekül?
Fotó megosztása:
Richards visszatérhet
Richards visszatérhet
Fotó megosztása:
Jó üzlet lehet
Jó üzlet lehet
Fotó megosztása:
Csak az F1-et ejtik
Csak az F1-et ejtik
Fotó megosztása:
Drága lenne mindenkit elküldeni
Drága lenne mindenkit elküldeni
Fotó megosztása:
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Fotó megosztása:
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Fotó megosztása:
Mi lesz vele jövőre?
Mi lesz vele jövőre?
Fotó megosztása:
Nem tér vissza a francia gyártó
Nem tér vissza a francia gyártó
Fotó megosztása:
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
Fotó megosztása:
Koholmány volt a hír
Koholmány volt a hír
Fotó megosztása:
Mit csinál 2009-ben?
Mit csinál 2009-ben?
Fotó megosztása:
Vad pletyka
Vad pletyka
Fotó megosztása:
Schumi és Brawn újra együtt?
Schumi és Brawn újra együtt?
Fotó megosztása:
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
Fotó megosztása:
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fotó megosztása:
Richards szerint nincs itt az ideje
Richards szerint nincs itt az ideje
Fotó megosztása:
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Fotó megosztása:
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
Fotó megosztása:
Meddig húzhatják?
Meddig húzhatják?
Fotó megosztása:
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Fotó megosztása:
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Fotó megosztása:
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Fotó megosztása:
Minden a helyére került?
Minden a helyére került?
Fotó megosztása:
Reménykedhetnek
Reménykedhetnek
Fotó megosztása:
Fifty-fifty
Fifty-fifty
Fotó megosztása:
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Fotó megosztása:
Túlélés vagy összeomlás jön?
Túlélés vagy összeomlás jön?
Fotó megosztása:
Branson vállalkozó kedvű
Branson vállalkozó kedvű
Fotó megosztása:
Ecclestone is tárgyal
Ecclestone is tárgyal
Fotó megosztása:
Nem kellett a pénze
Nem kellett a pénze
Fotó megosztása:
Sínen van a csapat?
Sínen van a csapat?
Fotó megosztása:
Brackely F1?
Brackely F1?
Fotó megosztása:
Brawn Racing lehet a csapatból
Brawn Racing lehet a csapatból
Fotó megosztása:
Még szükség van rá
Még szükség van rá
Fotó megosztása:
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Fotó megosztása:
Két szék közt az asztal alá...
Két szék közt az asztal alá...
Fotó megosztása:
Újra nyeregben
Újra nyeregben
Fotó megosztása:
Köszönik, jól vannak
Köszönik, jól vannak
Fotó megosztása:
Kevés siker jutott nekik
Kevés siker jutott nekik
Fotó megosztása:
Hivatalosan is vége
Hivatalosan is vége
Fotó megosztása:
Nem mindig találták a közös hangot
Nem mindig találták a közös hangot
Fotó megosztása:
Kivár vagy elmenekül?
Jenson Button egy-két hete még arról ábrándozott, hogy
futamokat nyer a Hondával 2009-ben, tegnap azonban csapat többi tagjához hasonlóan kemény pofont kapott a valóságtól, amikor a Honda bejelentette, hogy azonnali hatállyal kivonul a Forma-1-ből.
Ugyan eddig a csapat nem jelentette be hivatalosan 2009-es pilótafelállását, de most, az összeomlás után kiderült, hogy Buttonnak már volt szerződése a jövő évre. Az angol pilótától maga a japán főnök kért bocsánatot: „Igazán kár ezért, és mélységesen sajnálom Jensont” – monda Takeo Fukui.
Először Buttont is egészen leverték a hírek, mesélte az újságíróknak, amikor ma ellátogatott a brackley-i központba.
„Ugyanakkor tudtam meg, mint mindenki más, és én is ugyanúgy megdöbbentem. Az első pár óra volt a legrosszabb, de egy idő után azt gondoltam, mi értelme keseregni. Hiába elemzi az ember, a helyzet nem változik, jobb, ha megpróbál pozitív maradni. Egyenként és csapatként is bizakodónak kell lennünk, mert ha nem, senkinek sem kellünk majd” – mondta a 28 éves pilóta.
Míg Button már el volt kötelezve a csapat iránt 2009-re, a veterán Rubens Barrichello, és az ő helyére pályázó két brazil fiatal, Bruno Senna és Lucas di Grassi igazán hoppon maradtak. A Honda ugyan nem zárja be a gyárat az idei év végéig, hogy ha akad vevő, akkor az átmenet zökkenőmentes legyen, de a decemberi két tesztre már nem utazik el a csapat, és értelemszerűen egyelőre a pilótaválogatást is befejezték.
A Forma-1-ben pillanatnyilag csak a Toro Rosso nem véglegesítette felállását, de nekik így is van elég saját jelöltjük, bár a Guardian úgy tudja, hogy a nap folyamán a kiscsapat főnöke, Franz Tost már meg is kereste Buttont, és az angol akár a jövő heti jerezi teszten is felbukkanhat az STR színeiben. Button és az osztrák szakember már dolgozott együtt az angol bemutatkozóévében, 2000-ben a Williamsnél.