Jövő márciustól jön csak Európába
Jövő márciustól jön csak Európába
Fotó megosztása:
Defekttűrő az abroncs, 80 km-t bír ki laposan
Defekttűrő az abroncs, 80 km-t bír ki laposan
Fotó megosztása:
Ott készül Tochigiben, ahol az Infinitik is
Ott készül Tochigiben, ahol az Infinitik is
Fotó megosztása:
Szénszálas műanyag a kardántengely, ami könnyű és erős
Szénszálas műanyag a kardántengely, ami könnyű és erős
Fotó megosztása:
Ő Kazutoshi Mizuno, a sportautó főmérnöke
Ő Kazutoshi Mizuno, a sportautó főmérnöke
Fotó megosztása:
Még a Porsche Carrera GT-t is veri a 2+2 üléses Nissan
Még a Porsche Carrera GT-t is veri a 2+2 üléses Nissan
Fotó megosztása:
Hagyomány a kerek lámpa
Hagyomány a kerek lámpa
Fotó megosztása:
A megszelídíthető szupersportautó
A megszelídíthető szupersportautó
Fotó megosztása:
300-nál beszélgetni lehet benne
300-nál beszélgetni lehet benne
Fotó megosztása:
2009-ig kell rá várni
2009-ig kell rá várni
Fotó megosztása:
Alumíniumból vannak a külső karosszériaelemek
Alumíniumból vannak a külső karosszériaelemek
Fotó megosztása:
22,4 millió Ft-ért kapható itthon
22,4 millió Ft-ért kapható itthon
Fotó megosztása:
3 körönként ellenőrizték, hogy bírja-e a 20 colos gumi
3 körönként ellenőrizték, hogy bírja-e a 20 colos gumi
Fotó megosztása:
Ez is szép benne
Ez is szép benne
Fotó megosztása:
A belseje illik a technikához
A belseje illik a technikához
Fotó megosztása:
Őrületesen széles
Őrületesen széles
Fotó megosztása:
Az abroncsokban nitrogéntöltet akadályozza meg a nyomásváltozást
Az abroncsokban nitrogéntöltet akadályozza meg a nyomásváltozást
Fotó megosztása:
380 mm-es féktárcsa, a nyereg hatdugattyús
380 mm-es féktárcsa, a nyereg hatdugattyús
Fotó megosztása:
GT-R: Gran Turismo Racing
GT-R: Gran Turismo Racing
Fotó megosztása:
Japánosra rajzolták
Japánosra rajzolták
Fotó megosztása:
Ez a kilincs
Ez a kilincs
Fotó megosztása:
Leszorítóerőt termel a spoiler, nem dísznek szánják
Leszorítóerőt termel a spoiler, nem dísznek szánják
Fotó megosztása:
6000-ig érdemes húzatni
6000-ig érdemes húzatni
Fotó megosztása:
Hangban jobb a 350Z
Hangban jobb a 350Z
Fotó megosztása:
Itt is távozik a meleg levegő a motorból
Itt is távozik a meleg levegő a motorból
Fotó megosztása:
Fényágyú. Kipróbálták, a Nissan szerint jobb kanyarfényszóró nélkül
Fényágyú. Kipróbálták, a Nissan szerint jobb kanyarfényszóró nélkül
Fotó megosztása:
Az automata váltó a nőknek szól a főmérnök szerint
Az automata váltó a nőknek szól a főmérnök szerint
Fotó megosztása:
Hátsókerék-hajtású a GT-R, de az erő fele mehet előre
Hátsókerék-hajtású a GT-R, de az erő fele mehet előre
Fotó megosztása:
Hátul hajt a GT-R, de az erő fele elölre is mehet
Hátul hajt a GT-R, de az erő fele elölre is mehet
Fotó megosztása:
Előtérben egy 350Z Nismo
Előtérben egy 350Z Nismo
Fotó megosztása:
Mindössze 0,27 az alaktényező. Szenzációs egy szupersportautótól
Mindössze 0,27 az alaktényező. Szenzációs egy szupersportautótól
Fotó megosztása:
Európába is jön a második sorozat
Európába is jön a második sorozat
Fotó megosztása: