Korábban már írtuk, hogy a grove-i csapat bajban van a szponzorai miatt, hiszen a Royal Bank of Scotland (RBS) és a több cégén – MyDiamonds, Hamley’s – keresztül is hirdető izlandi Baugur befektetési csoport a pénzügyi válság nagy vesztese volt. A brazil olajcég, a Petrobras idén év végén elhagyja a Williamst – bár eredetileg a Hondához igazolt volna, így nem tudni, ennek az üzletnek mi lesz a sorsa -, a legfrissebb hír szerint pedig a Lenovo is inkább a McLarenhez pártol.
A kínai számítástechnikai cég logója így két év után eltűnik a Williamsről, de úgy tudni, hogy az új üzlet keretében nem is kerül fel a McLaren autóira, ehelyett inkább a pályákon elhelyezett reklámokra fekteti majd a hangsúlyt.
A már két éve komoly veszteséget termelő Williams helyzetét az is nehezíti, hogy a 2008-as eredménye alapján sem számíthat sok pénzre, így a szponzori dollárok kiesését innen sem kompenzálhatja a csapat. A támogatók közül egyelőre kitart a csapat mellett a névadó AT&T, az Allianz és egy tegnapi bejelentés szerint a svájci óragyártó, az Oris is.
Ha már a szponzoroknál tartunk, a Red Bull is új üzletet jelentett be ma: a Milton Keynes-i alakulat pilótáinak sisakjára jövőre felkerül a számítástechnikai cég, a Trust logója, az autón azonban nem reklámoznak majd. A Trust korábban a Jordan és a Minardi partnere volt, az elmúlt évben pedig a GP2-ben szintén Red Bull-os gúnyát hordó Arden csapat autóin díszelgett a cég neve.