Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lilával a tervezett szakasz
Fotó megosztása:
A lila nyíl mutatja a helyszínt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A felújítási forrásokból 1,4 milliárd jutott a karbantartási feladatokra, 2,2 milliárd az utak felújítására, 0,9 milliárd a hídfelújításokra, 1,7 milliárd forint forgalomtechnikai és környezetvédelmi beruházásokra, illetve mintegy 0,5 milliárd forint az egyéb fenntartási tevékenységekre.
2008-ban összességében 37 km főpályaburkolat, 6 db komplett autópálya-csomópont, 2 db komplex pihenőhely és 48 db híd felújítását végezték el az ÁAK Zrt. által megbízott vállalkozók. Az idei esztendő legnagyobb beruházása az M1-es autópálya Hegyeshalmi szakaszának felújítása volt.
A felújítási tervek elkészítésekor idén is elsődleges szempont volt, hogy a beruházások a forgalom lehető legkisebb zavarása mellett és a legrövidebb időn belül valósuljanak meg.