Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Fotó megosztása:
Vége a hondás álmoknak
Vége a hondás álmoknak
Fotó megosztása:
Fry: Mi lesz most?
Fry: Mi lesz most?
Fotó megosztása:
Fény az alagút végén?
Fény az alagút végén?
Fotó megosztása:
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Fotó megosztása:
Ecclestone már rég mondja!
Ecclestone már rég mondja!
Fotó megosztása:
Kivár vagy elmenekül?
Kivár vagy elmenekül?
Fotó megosztása:
Richards visszatérhet
Richards visszatérhet
Fotó megosztása:
Jó üzlet lehet
Jó üzlet lehet
Fotó megosztása:
Csak az F1-et ejtik
Csak az F1-et ejtik
Fotó megosztása:
Drága lenne mindenkit elküldeni
Drága lenne mindenkit elküldeni
Fotó megosztása:
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Fotó megosztása:
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Fotó megosztása:
Mi lesz vele jövőre?
Mi lesz vele jövőre?
Fotó megosztása:
Nem tér vissza a francia gyártó
Nem tér vissza a francia gyártó
Fotó megosztása:
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
Fotó megosztása:
Koholmány volt a hír
Koholmány volt a hír
Fotó megosztása:
Mit csinál 2009-ben?
Mit csinál 2009-ben?
Fotó megosztása:
Vad pletyka
Vad pletyka
Fotó megosztása:
Schumi és Brawn újra együtt?
Schumi és Brawn újra együtt?
Fotó megosztása:
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
Fotó megosztása:
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fotó megosztása:
Richards szerint nincs itt az ideje
Richards szerint nincs itt az ideje
Fotó megosztása:
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Fotó megosztása:
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
Fotó megosztása:
Meddig húzhatják?
Meddig húzhatják?
Fotó megosztása:
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Fotó megosztása:
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Fotó megosztása:
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Fotó megosztása:
Minden a helyére került?
Minden a helyére került?
Fotó megosztása:
Reménykedhetnek
Reménykedhetnek
Fotó megosztása:
Fifty-fifty
Fifty-fifty
Fotó megosztása:
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Fotó megosztása:
Túlélés vagy összeomlás jön?
Túlélés vagy összeomlás jön?
Fotó megosztása:
Branson vállalkozó kedvű
Branson vállalkozó kedvű
Fotó megosztása:
Ecclestone is tárgyal
Ecclestone is tárgyal
Fotó megosztása:
Nem kellett a pénze
Nem kellett a pénze
Fotó megosztása:
Sínen van a csapat?
Sínen van a csapat?
Fotó megosztása:
Brackely F1?
Brackely F1?
Fotó megosztása:
Brawn Racing lehet a csapatból
Brawn Racing lehet a csapatból
Fotó megosztása:
Még szükség van rá
Még szükség van rá
Fotó megosztása:
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Fotó megosztása:
Két szék közt az asztal alá...
Két szék közt az asztal alá...
Fotó megosztása:
Újra nyeregben
Újra nyeregben
Fotó megosztása:
Köszönik, jól vannak
Köszönik, jól vannak
Fotó megosztása:
Kevés siker jutott nekik
Kevés siker jutott nekik
Fotó megosztása:
Hivatalosan is vége
Hivatalosan is vége
Fotó megosztása:
Nem mindig találták a közös hangot
Nem mindig találták a közös hangot
Fotó megosztása:
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
A Honda decemberi bejelentése óta, miszerint azonnali hatállyal elhagyja az F1-et, a brackley-i csapat lázasan keres új tulajdonost és motorszállítót. A hírbe hozott potenciális vevők eddig sorra cáfolták, hogy megvennék a csapatot, és az erőforrások ügye sem alakul túl jól, hiszen hiába kopogtatott a csapatfőnök, Ross Brawn egykori alakulatánál, a Ferrarinál, az olaszok tegnap gyakorlatilag
kizárták, hogy motorszállítóként beszállnának.
A Grandprix.com értesülései szerint azonban még nincs minden veszve, az oldal ugyanis úgy tudja, hogy Brawnék előrehaladott tárgyalásokat folytatnak a Mercedesszel a motorokról. Azt is hozzáteszik még, hogy a brackley-i csapatot valószínűleg nem külső befektető, hanem a vezetés – Nick Fry-jal az élen – vásárolja meg. A bejelentést pár napon belülre jósolja a weboldal.
Az üzlettel sietni is kell, hiszen Ross Brawn korábbi nyilatkozata szerint nagyjából hat hét szükséges ahhoz, hogy az autót az új, idegen motorhoz alakítsák, az idő pedig vészesen fogy a március végi szezonnyitóig.
A Mercedes egyébként nagy fába vágja a fejszéjét, ha a volt Hondához is beszáll, ugyanis az 1996 óta tartó F1-es részvétele folyamán egészen eddig csakis a McLarent látta el motorokkal, 2009-től azonban a kasztnin kívül nagyjából az egész Force India-autó is a német gyártó és a McLaren műhelyéből származik majd.