Mielőtt a csapatok nekikezdenének holnap a közös tesztelésnek, a Red Bull Racing ma leleplezte új autóját Jerezben. A minimalista bemutató után Sebastian Vettel nem sokat vacakolt, hanem pályára is vitte az autót.

Az RB5-ös végül összesen 14 kört futott, majd betolták a garázsba, mert a sebességváltó gyanúsan viselkedett. Ennek ellenére senki nem értékelte kudarcként a napot.

„A sikeres pályáravitel után elővigyázatosságból leállítottuk az autót, mert a sebességváltó olajhőmérséklete emelkedni kezdett” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.

Hornerék tudják pótolni Webbert
Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón


„A fiúk nagyszerű munkát végeztek az autóval, hogy minden készen legyen a bemutatóra. Nagyon örültem, hogy újra vezethetek, de egyelőre ne is kérdezzenek az autóról, túl korai lenne bármit is mondanom. Most, hogy megvoltak az első körök, holnaptól már a fejlesztésre koncentrálhatunk. Jó döntés volt, hogy leálltunk, mert nagyon fontos, hogy a legjobban megértsük, mi is volt a gond” – nyilatkozta Vettel.

Az RB5-ös az új hibridrendszerrel, a KERS-szel felszerelve körözött, de az nem működött, a csapatnál csak az alkatrész autóra gyakorolt hatásait, és viselkedését mérték fel.