Mielőtt a csapatok nekikezdenének holnap a közös tesztelésnek, a Red Bull Racing ma leleplezte új autóját Jerezben. A minimalista bemutató után Sebastian Vettel nem sokat vacakolt, hanem pályára is vitte az autót.
Az RB5-ös végül összesen 14 kört futott, majd betolták a garázsba, mert a sebességváltó gyanúsan viselkedett. Ennek ellenére senki nem értékelte kudarcként a napot.
„A sikeres pályáravitel után elővigyázatosságból leállítottuk az autót, mert a sebességváltó olajhőmérséklete emelkedni kezdett” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.
Hornerék tudják pótolni Webbert
Hornerék tudják pótolni Webbert
Fotó megosztása:
Legalább két hónapig gyógyul
Legalább két hónapig gyógyul
Fotó megosztása:
Nagy jövője lehet
Nagy jövője lehet
Fotó megosztása:
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Fotó megosztása:
Coulthard nem félti Webbert
Coulthard nem félti Webbert
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
Rajta múlik a siker
Fotó megosztása:
A lényegről nem marad le
A lényegről nem marad le
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Hiányzik majd a tesztelés?
Fotó megosztása:
Webber bizakodó
Webber bizakodó
Fotó megosztása:
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Fotó megosztása:
Flying Scotsman
Flying Scotsman
Fotó megosztása:
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Fotó megosztása:
Elromlott, de nem volt nagy gond
Elromlott, de nem volt nagy gond
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Fotó megosztása:
Vettel nem mond semmit egyelőre
Vettel nem mond semmit egyelőre
Fotó megosztása:
Newey a két pilóta között
Newey a két pilóta között
Fotó megosztása:
Webber borúlátó
Webber borúlátó
Fotó megosztása:
Ha velük nem győzhet, elengedik
Ha velük nem győzhet, elengedik
Fotó megosztása:
Jól fizet a dobogó
Jól fizet a dobogó
Fotó megosztása:
Semmit sem vesz biztosra
Semmit sem vesz biztosra
Fotó megosztása:
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Fotó megosztása:
Schumival konzultált
Schumival konzultált
Fotó megosztása:
Vezetni tud, csak járni nem
Vezetni tud, csak járni nem
Fotó megosztása:
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Fotó megosztása:
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Fotó megosztása:
Eléggé összetörte megát
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
„A fiúk nagyszerű munkát végeztek az autóval, hogy minden készen legyen a bemutatóra. Nagyon örültem, hogy újra vezethetek, de egyelőre ne is kérdezzenek az autóról, túl korai lenne bármit is mondanom. Most, hogy megvoltak az első körök, holnaptól már a fejlesztésre koncentrálhatunk. Jó döntés volt, hogy leálltunk, mert nagyon fontos, hogy a legjobban megértsük, mi is volt a gond” – nyilatkozta Vettel.
Az RB5-ös az új hibridrendszerrel, a KERS-szel felszerelve körözött, de az nem működött, a csapatnál csak az alkatrész autóra gyakorolt hatásait, és viselkedését mérték fel.