Ralfot kellett pótolni
Ralfot kellett pótolni
Fotó megosztása:
De la Rosa "karriert csinált"
De la Rosa "karriert csinált"
Fotó megosztása:
Ők sem szeretnek többet fizetni
Ők sem szeretnek többet fizetni
Fotó megosztása:
Rövidnadrágos sztrájkolók 1982-ből
Rövidnadrágos sztrájkolók 1982-ből
Fotó megosztása:
Mosley szerint kijönne a milliókból
Mosley szerint kijönne a milliókból
Fotó megosztása:
A sztrájk nem téma
A sztrájk nem téma
Fotó megosztása:
Valakik megtörték az egységfrontot
Valakik megtörték az egységfrontot
Fotó megosztása:
Aki nem fizet, mehet, amerre lát
Aki nem fizet, mehet, amerre lát
Fotó megosztása:
Glock nem érti
Glock nem érti
Fotó megosztása:
Kiállt a sorból?
Kiállt a sorból?
Fotó megosztása:
Náluk olcsóbb az élet
Náluk olcsóbb az élet
Fotó megosztása:
Nem ő volt
Nem ő volt
Fotó megosztása:
Csak az összeget sokallják
Csak az összeget sokallják
Fotó megosztása:
Helyettük a csapat állta a cehet
Helyettük a csapat állta a cehet
Fotó megosztása:
Jövőre jobban járnak
Jövőre jobban járnak
Fotó megosztása:
Már ráér
Már ráér
Fotó megosztása:
Majdnem teljes az egység
Majdnem teljes az egység
Fotó megosztása:
Valakik megtörték az egységfrontot
Az FIA tavalyi több száz százalékos és idei mérsékeltebb áremelése után a pilóták szervezete, a GPDA
nyílt levélben utasította el, hogy kifizessék a Forma-1-es „jogosítvány” díját. A pilóták álláspontja szerint a munkájuk végzéséhez szükséges engedély díjának semmi köze a fizetésükhöz, és hogy az FIA ne a szuperlicencekből próbálja feltölteni a pénztárát.
Bár a versenyzők elég elszántnak tűntek – soha nem adott még ki a GPDA korábban sajtóközleményt – az FIA tegnap mégis megerősítette, hogy már három pilóta befizette a díjat, és kiváltotta a szuperlicencet, de neveket nem árultak el.
Több lehetőség is adódik: Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen, Felipe Massa és Adrian Sutil sem tagja a GPDA-nak, így lehet, hogy ők érezték úgy, hogy nem kötik magukat a többiekhez. Az is lehet, hogy az FIA az oszd meg és uralkodj elve alapján egyszerűen blöfföl, sőt az is elképzelhető, hogy csak „ügyesen” csúsztatnak, és három olyan pilótáról van szó, akik nem is indulnak 2009-ben – ne feledjük, a teszt- és tartalékpilótáknak is szükséges a szuperlicenc, ahogy a volt hondások – Button és Barrichello – is kiválthatták a papírt.
Hogy mi az igazság, és hogy valóban megbomlott-e a versenyzők egységfrontja, hamarosan kiderül.