Ő a legszebb?
Ostromgyűrű a Polo körül
Fotó megosztása:
Októbertől lesz kapható a Yeti
Fotó megosztása:
Az A4-ből is elkészült az allroad
Fotó megosztása:
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
Fotó megosztása:
Hét és fél év után jön az új Polo
Fotó megosztása:
Kiváló adottságok
Fotó megosztása:
Így még jobbak az adottságok
Fotó megosztása:
Hova nézzünk először?
Fotó megosztása:
Bevált recept
Fotó megosztása:
Csak a Lamborghininek dolgozik
Fotó megosztása:
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Fotó megosztása:
Rimini közelében él
Fotó megosztása:
Ő is észrevett!
Fotó megosztása:
Most SEAT Exeo ST az előző A4 Avant
Fotó megosztása:
Ha nincs autószalon, modellkét dolgozik
Fotó megosztása:
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
Fotó megosztása:
Bio etil-alkoholos autóval jött a Bentley
Fotó megosztása:
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
Fotó megosztása:
Egyetlen példány van ebből a Veyronból
Fotó megosztása:
Még a zártkörű estélyen is kordonnal védték
Fotó megosztása:
Csak tegnap lehetett beülni a Yetibe
Fotó megosztása:
Mosolygós száj, két szemmel. Az orra a Skoda jel
Fotó megosztása:
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Fotó megosztása:
Ez egy SUV, magas üléshelyzettel
Fotó megosztása:
Jó nagy a lábtér a rövid Yetiben. A támla 40:20:40 arányban dönthető
Fotó megosztása:
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
Fotó megosztása:
Szépek az órák
Fotó megosztása:
Érintőképernyős a drágább rádió
Fotó megosztása:
7,5 százalékkal könnyebb a karosszéria az elődjéénél
Fotó megosztása:
Ez az ötödik teljesen új generáció
Fotó megosztása:
Két szintben rögzíthető a padló
Fotó megosztása:
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Fotó megosztása:
Nehéz a meló
Fotó megosztása:
My name is Maddelana
Fotó megosztása:
Belül is majdnem Golf
Fotó megosztása:
Ez nem a gyári megoldás
Fotó megosztása:
Nyurgáknak nem való a hátsó sor
Fotó megosztása:
Nem rám szabták a fejteret, de az átlagnál nem kisebb
Fotó megosztása:
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
Fotó megosztása:
Magasabb és marconább az allroad
Fotó megosztása:
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
Fotó megosztása:
1,6 literes új TDI-motorokat kap a Polo
Fotó megosztása:
Pink énekli a Polo reklámdalát
Fotó megosztása:
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Fotó megosztása:
Promóciós tevékenység
Fotó megosztása:
Szemben az árral
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindent a mi drága olvasóinkért!
A Lamborghininél több éve csodálja a férfinép ugyanazt a lányt. A főbb európai autókiállításokon mindig látjuk, Genftől Frankfurton át Párizsig. Egy kivételes adottságokkal rendelkező olasz szépségről van szó, akivel a fotózás után sikerült kicsit beszélgetni.
Az angol nem az erőssége, de megtudtuk róla, hogy Maddalénának hívják, Rimini közelében él és az autógyártók között csak a Lamborghinivel dolgozik. A Genfi, és a felváltva megtartott Párizsi illetve a Frankfurti szalonon domborít a sportautók mellett, a hazai kiállítások közül Bolognában is ékesíti a Murcielagót.
Ízelítő videó
a videó a hirdetés után indul
Itt rejlik a szavazásban résztvevő összes jelölt galériája!