Külső segítség kell
Külső segítség kell
Fotó megosztása:
Ők jól állnak
Ők jól állnak
Fotó megosztása:
Közös érdek a biztonság
Közös érdek a biztonság
Fotó megosztása:
Kesztyűs kézzel bánnak a KERS-szel
Kesztyűs kézzel bánnak a KERS-szel
Fotó megosztása:
Az autó orrával is próbálkoztak
Az autó orrával is próbálkoztak
Fotó megosztása:
Nem hiába dolgoztak rajta annyit
Nem hiába dolgoztak rajta annyit
Fotó megosztása:
A kicsiktől a nagyokig mindenki a kilókat számolja
A kicsiktől a nagyokig mindenki a kilókat számolja
Fotó megosztása:
Kubica és társai hátrányban
Kubica és társai hátrányban
Fotó megosztása:
Alonso csak Glockot tudta bosszantani a KERS-szel
Alonso csak Glockot tudta bosszantani a KERS-szel
Fotó megosztása:
Hamilton jobban kihasználta a pluszerőt
Hamilton jobban kihasználta a pluszerőt
Fotó megosztása:
Még mérlegelnek
Még mérlegelnek
Fotó megosztása:
Webber temeti a hibridrendszert
Webber temeti a hibridrendszert
Fotó megosztása:
A Renault-nak és a Ferrarinak sem jött be
A Renault-nak és a Ferrarinak sem jött be
Fotó megosztása:
Senki sem rajong érte
Senki sem rajong érte
Fotó megosztása:
A kicsiktől a nagyokig mindenki a kilókat számolja
Sokat hallhattunk már az elmúlt hónapokban arról, hogy az új hibridrendszer, a KERS bevezetése miatt az autók egyensúlyával való játéktér beszűkülése miatt a pilóták fogyókúrába kezdtek, és most kiderült, hogy még az amúgy is pehelysúlyú pilóták sem maradtak ki.
A ferraris Felipe Massa állítólag 58 kilogrammot nyom, ugyanúgy, mint a BMW Sauber apró termetű németje, Nick Heidfeld – írja a Bild.
„Soha az életben nem számolgattam a kalóriákat, eszembe sem jutott, hogy fogynom kellene. De ezen a télen figyeltem rá, hogy kevesebb szénhidrátot és zsírt fogyasszak, és minden korábbinál keményebben edzettem” – idézte Heidfeldet a lap.