Fernando Alonso úgy gondolja a tesztek alapján, hogy az élmezőny három-négy csapatból áll majd a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, és a Renault nem lesz köztük. Ahogy szinte mindenki, a spanyol is elismeréssel beszél a Brawn GP eddigi teljesítményéről.
„Nem könnyű most megtippelni, de a Toyota, a BMW és a Brawn is nagyon gyors. A verseny nagyon kiélezett, mindenki jól halad a fejlesztéssel. Világos, hogy három-négy csapat a többiek előtt jár: a Ferrari, a Brawn vagy a BMW a Renault számára most befoghatatlan” – mondta Alonso Barcelonában.
Ahogy sokakat, a spanyol pilótát is meglepte a Brawn kirobbanó formája: „Nem megszokott, hogy ilyen gyorsak az első teszten. Az az igazság, hogy a Honda már 2007-ben elkezdett dolgozni a 2009-es autón. Világosan látszik, nagyon kidolgozott modell, a többiekétől eltérő formákkal.”
A kétszeres világbajnok arra figyelmeztet, hogy nem szabad túlbecsülni a Renault kezdeti esélyeit, Alonso egyelőre nagyon visszafogottan beszél a kilátásokról.
Alonso sokat segített
Alonso sokat segített
Fotó megosztása:
Ezen múlott
Ezen múlott
Fotó megosztása:
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
Fotó megosztása:
Nem veti szét a jókedv
Nem veti szét a jókedv
Fotó megosztása:
Az új pályán debütál az R29
Az új pályán debütál az R29
Fotó megosztása:
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Fotó megosztása:
Felzárkózhatnak
Felzárkózhatnak
Fotó megosztása:
Nem bírta a gyűrődést
Nem bírta a gyűrődést
Fotó megosztása:
Alonso megint igazodik
Alonso megint igazodik
Fotó megosztása:
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Fotó megosztása:
2009 - a visszatérés éve?
2009 - a visszatérés éve?
Fotó megosztása:
Edzésben
Edzésben
Fotó megosztása:
Nem egy-két emberről van szó
Nem egy-két emberről van szó
Fotó megosztása:
A főszponzor távozhat
A főszponzor távozhat
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
Fotó megosztása:
Rosszul kezdődik az év
Rosszul kezdődik az év
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Fotó megosztása:
Ekkora, és kész
Ekkora, és kész
Fotó megosztása:
Optimistának kell lenni
Optimistának kell lenni
Fotó megosztása:
Van még min dolgozni
Van még min dolgozni
Fotó megosztása:
A McLarennél nem félnek tőlük
A McLarennél nem félnek tőlük
Fotó megosztása:
Búcsúzik az ING az F1-től
Búcsúzik az ING az F1-től
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Fotó megosztása:
A Tata válthatja az ING-t?
A Tata válthatja az ING-t?
Fotó megosztása:
Még semmi sincs lefutva
Még semmi sincs lefutva
Fotó megosztása:
Már most is jobb az autó
Már most is jobb az autó
Fotó megosztása:
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Fotó megosztása:
Ha drága marad az F1, mennek
Ha drága marad az F1, mennek
Fotó megosztása:
Nem gondolja, hogy mellőzik
Nem gondolja, hogy mellőzik
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
Idén nem hagyják magukat
Fotó megosztása:
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
Nagyon óvatos
Fotó megosztása:
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
„Ha most ötödikek vagyunk úgy, hogy csapatonként egy autó van a pályán, az a futamon a tizedik helyet jelenti, három-négy csapat is jobb nálunk. Persze nem az a lényeg, hogy Melbourne-ben győzzünk, a bajnokság nagyon hosszú. Bizakodóbb vagyok azért, mint tavaly, mert akkor az első két-három futam után úgy éreztem, hogy az idényben már csak turistaként utazgatunk majd egyik városból a másikba. Most viszont túlzott optimizmust látok, pedig nem vagyunk még olyan jók. Portimaóban pocsékok voltunk, Jerezben meg már bajnoki esélyesek lettünk? Haladjunk csak szépen lépésről lépésre, és ha jól dolgozunk, akkor az élen is versenyezhetünk.”