Bernie majdnem lefújta az egészet
Bernie majdnem lefújta az egészet
Fotó megosztása:
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Fotó megosztása:
Jó az öreg a háznál
Jó az öreg a háznál
Fotó megosztása:
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Fotó megosztása:
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Fotó megosztása:
Jonest felhúzták
Jonest felhúzták
Fotó megosztása:
A Force India ragaszkodott a régihez
A Force India ragaszkodott a régihez
Fotó megosztása:
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
Fotó megosztása:
Gyűlnek a szponzorok
Gyűlnek a szponzorok
Fotó megosztása:
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Fotó megosztása:
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Fotó megosztása:
Ki mennyit töltött?
Ki mennyit töltött?
Fotó megosztása:
Megérdemelten az élen
Megérdemelten az élen
Fotó megosztása:
További javulást vár
További javulást vár
Fotó megosztása:
Alulteljesítettek
Alulteljesítettek
Fotó megosztása:
A dobogó nem került szóba
A dobogó nem került szóba
Fotó megosztása:
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
Fotó megosztása:
Akár harmadik is lehet
Akár harmadik is lehet
Fotó megosztása:
Mindketten rosszul jártak
Mindketten rosszul jártak
Fotó megosztása:
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
A Forma-1 gumiszállítója, a Bridgestone idén az idény előtt legyártott négyféle keverék – szuperlágy, lágy, közepes és kemény – közül a versenyekre az eddigi gyakorlattól eltérően nem a két egymás melletti fokozatot szállítja, a pilótáknak 2009-ben már az egymástól két fokozattal eltérő keverékeket kell feltenni a futamokon.
Tovább növeli a kétféle abroncs különbségét, hogy a japán gyártó a lágyabb és keményebb keverékek tulajdonságait eltolta a szélsőségek felé. A változást Melbourne-ben azonnal megérezték a versenyzők, Felipe Massa, Adrian Sutil és a toyotás Jarno Trulli is ugyanarról számolt be.
„Nehéz a dolgunk! A két keverék közül a szuperlágy túl puha, a közepes pedig már túl kemény, nem tudunk optimális körülményeket találni. A tetejébe a közepes keveréket elég sokáig tart felmelegíteni, míg a szuperlágy gyorsan jó lesz, de három kör után már kezd is elkopni, romlani” – nyilatkozta a szabadedzések után az olasz veterán, gyönyörűen igazolva a Bridgestone mérnökeinek téli munkáját.
Trulli a másik „slágertémát”, a pálya bukkanóit sem hagyta ki, egyértelmű, hogy a 2009-es építésű autók kevésbé bírják az ilyesmit, mint az elődeik.