Újabb szeles autót épített a G-Power. A világ leggyorsabb szedánja, a Hurricane után elkészült a Typhoon. A légmozgáshoz kapcsolódó nevükön kívül azonban kevés közös van bennük, főként azért, mert előbbi egy Ötös, utóbbi egy X5-ös BMW átalakításából született.
A Typhoonhoz a bajor terepjáró csúcsmodelljét vették alapul. A 4,8 literes V8-as motor a német műhelyben többek között kompresszorral gazdagodott, s az így a motorba pumpált pluszlevegő hatására a teljesítmény jelentősen megnőtt. A gyári 355 helyett 525 lóerőt tud a gép, a nyomaték pedig 475-ről 600 Nm-re emelkedett.
A főtengelyről meghajtott mechanikus feltöltő áldásos hatására a 7 személyes szabadidő-autó 6,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A végsebessége pedig eléri a 275 km/órát, ezzel jócskán meghazudtolva a jármű tömegét és méretét.
Illő ruhát húzott a száguldáshoz az X5, miután a G-Powernél új elemekkel tették vadabbá. Amellett, hogy agresszívabb lökhárítókkal ruházták fel, oldalanként 7-7 centivel kiszélesítették a sárvédőit is. Erre persze szükség is volt, különben a karosszéria leültetése után nemigen fértek volna el a 23 colos felnikre szerelt 315-ös gumik.
A karosszériát egyébként nem csak a látvány kedvéért szabták át, de a nagyobb végsebességhez is igazították. A lökhárítók és a felszerelt padlóborítás csökkentik a felhajtóerőt. Az utasteret ugyanakkor exkluzív elemekkel teszik különlegessé, új sportkormány, alumíniumdíszítések és új bőrborítás került a Typhoonba.