Új rekordot felállítva összesen 674 530 járművet szállított ki 2008-ban a Škoda Auto, ezzel 7,1 százalékkal, 44 498 darabbal múlták felül a 2007-es mennyiséget. A legintenzívebb növekedést produkáló régiók között Kína (+117 százalék), Oroszország (+84,2 százalék), India (+31,9 százalék) és Ukrajna (+25,2 százalék) szerepel. Itthon a Jato Dynamics adatai szerint jelentősen csökkent a Škoda értékesítése. A 2007-ben forgalomba helyezett 13 314 darab helyett tavaly már csak 10 700 autó kelt el.
Az értékesítési eredmény elsősorban az Octavia (Octavia Tourral együtt) eladásainak köszönhető, amelyből világszerte majd 345 ezer fogyott, ami 11,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A legnagyobb, 24,9 százalékos növekedést ugyanakkor a Superb modellcsalád érte el.
A pénzügyi világválság, a piacok általános visszaesése és mindenekelőtt a cseh korona árfolyamának kedvezőtlen változása miatt az értékesítési darabszámok ellenére a fő pénzügyi mutatók elmaradnak az előző évi értékektől. 200,2 milliárd cseh korona forgalom mellett az adózás előtti eredmény 6,5 milliárdos csökkenéssel (-32,6 százalék) 13,4 milliárd cseh korona lett. A forgalom 87,7 százalékát a járművek eladása adta, de az alkatrészekből és a kiegészítőkből is származik 7,4 százalék.
2009-ben újabb újdonságok növelhetik a cég eladásait, érkezik a Yeti szabadidő-autó, illetve a Superb kombi kivitele is.