Baj lehet az egyedi ötletből
Baj lehet az egyedi ötletből
Fotó megosztása:
Ügyes megoldás vagy csalás?
Ügyes megoldás vagy csalás?
Fotó megosztása:
Az FIA szabályosnak találta, a riválisok támadnak
Az FIA szabályosnak találta, a riválisok támadnak
Fotó megosztása:
Kész a botrány
Kész a botrány
Fotó megosztása:
Betiltják vagy elterjed?
Betiltják vagy elterjed?
Fotó megosztása:
Briatore tajtékzik, Alonso retteg
Briatore tajtékzik, Alonso retteg
Fotó megosztása:
Barrichello már az elején összetörte
Barrichello már az elején összetörte
Fotó megosztása:
Repedezik az egység?
Repedezik az egység?
Fotó megosztása:
Brawn nem bontotta ki a teljes igazságot
Brawn nem bontotta ki a teljes igazságot
Fotó megosztása:
Egy hét múlva kitisztul a kép
Egy hét múlva kitisztul a kép
Fotó megosztása:
Nem bírnak a diffúzoros bandával
Nem bírnak a diffúzoros bandával
Fotó megosztása:
Brawn időben szólt, nem hallgattak rá
Brawn időben szólt, nem hallgattak rá
Fotó megosztása:
Leszereltetik vagy ők is felszerelik
Leszereltetik vagy ők is felszerelik
Fotó megosztása:
Kiegyenlítődik a mezőny, de behozható-e a lemaradás?
Kiegyenlítődik a mezőny, de behozható-e a lemaradás?
Fotó megosztása:
A McLaren csak figyel
A McLaren csak figyel
Fotó megosztása:
A közös munka nem sínyli meg a vitát
A közös munka nem sínyli meg a vitát
Fotó megosztása:
Beérhetetlen lesz a Brawn?
Beérhetetlen lesz a Brawn?
Fotó megosztása:
Brawn bizakodó
Brawn bizakodó
Fotó megosztása:
A Renault-nál készültek
A Renault-nál készültek
Fotó megosztása:
Ma megtárgyalták, holnap döntenek
Ma megtárgyalták, holnap döntenek
Fotó megosztása:
Nem módosítottak, az alkatrészek szabályosak
Nem módosítottak, az alkatrészek szabályosak
Fotó megosztása:
Drága mulatság lesz a felzárkózás
Drága mulatság lesz a felzárkózás
Fotó megosztása:
Newey azonnal a tervezőasztalhoz sietett
Newey azonnal a tervezőasztalhoz sietett
Fotó megosztása:
Nem lesz könnyű beérni minket
Nem lesz könnyű beérni minket
Fotó megosztása:
Továbbra is előnyben a diffúzoros hármak
Továbbra is előnyben a diffúzoros hármak
Fotó megosztása:
Kiegyenlítődik a mezőny, de behozható-e a lemaradás?
A botrányraktár nem fog kiürülni ugyan, de jövő keddtől eggyel kevesebb ügy mérgezi majd a 2009-es Forma-1-es szezont: a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) fellebbviteli bírósága 14-én dönt ugyanis a „diffúzoros hármak” ügyében.
A Brawn, a Williams és a Toyota riválisok által kifogásolt légterelőit ugyan már többször is szabályosnak nyilvánította az FIA, de a Ferrari, a Red Bull, a Renault és a BMW Sauber fellebbezést nyújtott be ez ellen, így a végső szót egy hét múlva mondják ki.
Az ítélet után minden bizonnyal egységesedik majd a mezőny a műszaki megoldás szempontjából, a jelentős plusz leszorítóerőt adó alkatrész vagy lekerül az autókról, vagy néhány futamon belül mindegyik modellen megjelenik – bár az úttörők előnye még így is megmarad egy darabig. Az egyelőre leszorítóerő szempontjából gyenge Ferrarit vezető Kimi Räikkönen szerint a bajnokságot tekintve nagyon fontos a jövő heti döntés:
„A következő futam a Kínai Nagydíj, de előtte pár nappal dönt majd az FIA a diffúzorokról. Ennek óriási hatása lesz a bajnokságra. Elég csak a malajziai szektoridőket megvizsgálni, hogy lássuk, hátrányban vagyunk a legjobbakhoz képest. Különösen világos volt ez a középső szektorban, ahol a leszorítóerő kulcsfontosságú” – magyarázta a finn.