Buttonék csak szekundáltak
Buttonék csak szekundáltak
Fotó megosztása:
A biztonsági autóval indult a futam
A biztonsági autóval indult a futam
Fotó megosztása:
A kínaiak nem értenek a zenéhez?
A kínaiak nem értenek a zenéhez?
Fotó megosztása:
Megtörték a Brawn uralmát
Megtörték a Brawn uralmát
Fotó megosztása:
Kettős győzelemmel nyitottak
Kettős győzelemmel nyitottak
Fotó megosztása:
Egyre mélyebben a Ferrari
Egyre mélyebben a Ferrari
Fotó megosztása:
Hét pontot hoztak el ketten
Hét pontot hoztak el ketten
Fotó megosztása:
Ragyogó kezdés
Ragyogó kezdés
Fotó megosztása:
Hamilton gumijai tönkrementek
Hamilton gumijai tönkrementek
Fotó megosztása:
Trullit csúnyán összetörte Kubica
Trullit csúnyán összetörte Kubica
Fotó megosztása:
A Judeai Népfront kínai nejlonos öngyilkos különítménye
A Judeai Népfront kínai nejlonos öngyilkos különítménye
Fotó megosztása:
Megint leszerepeltek
Megint leszerepeltek
Fotó megosztása:
Ne adjátok fel!
Ne adjátok fel!
Fotó megosztása:
Hajszál híján
Hajszál híján
Fotó megosztása:
Számolni kell velük
Számolni kell velük
Fotó megosztása:
A jövő élmenője
A jövő élmenője
Fotó megosztása:
Buttonék csak szekundáltak
Zsinórban két Jenson Button-sikert követően a Kínai Nagydíj már a Red Bullról szólt, Sebastian Vettel és Mark Webber révén az együttes kettős győzelmet aratott. A Brawn angol pilótája Sanghajban képtelen volt tartani az éllovasok tempóját, a csapatfőnök szerint a gumihőmérséklet miatt szenvedtek versenyzői.
Látható volt a verseny közben, hogy mintha csak bemelegítő kör lenne, Button a hátsó egyenesben melegítette a gumikat, a manőver szokatlannak tűnt, de mint kiderült, szükséges volt. Button a harmadik hellyel is megőrizte első helyét a világbajnoki pontversenyben, egyelőre a Brawn pozíciója sincs veszélyben a konstruktőri versengésben. Rubens Barrichello a negyedik hellyel maximalizálta a kármentést.
„A bajnokság szempontjából ez jó helyezés” – állapította meg a nyilvánvalót Brawn. „Ma nem voltunk elég gyorsak, különösen akkor volt nehéz a helyzet, amikor nagyon vizes volt a pálya. Nem tudtuk olyan hatékonyan melegen tartani az abroncsokat, mint ahogy a Red Bullnak sikerült, riválisaink kiváló munkát végeztek.”
Brawn elsősorban a biztonsági autót okolta a helyzetért. „Döntő lehetett, mert a tervezett kerékcserék után nem tűnt olyan szörnyűnek a helyzet. Amint elértük a megfelelő hőmérsékletet, rendben volt minden, Rubens a leggyorsabb kört is megfutotta.”
A Brawn az első két verseny után sokat várt Sanghajtól, talán kicsit verhetetlennek is érezte magát a csapat, ehhez képest „csak” egy dobogós helyet szerzett Kínában. „Azért sokat mond a tény, hogy egy harmadik és negyedik hely után csalódottak vagyunk.”