Az eladási statisztikák alapján az európai középkategóriás modellek közül az Insignia a legnépszerűbb, 2009 első negyedévében ebből a modellből fogyott a legtöbb. Hogy a várakozási idő ne nyúljon a végtelenbe – és persze azért, hogy az újdonság varázsa okozta vásárlási hullámot is meg tudja lovagolni a gyár -, az Opel rüsselsheimi gyárában újabb műszakokat indítottak.
Az Opelnél nagyon büszkék az új zászlóshajóra, illetve az általa elért eladási adatokra is: „Az Insignia nagyon kedvező fogadtatásra talált, beleértve a klasszikus prémiummárkák által megcélzott vásárlói réteget is – mondta Alain Visser, a General Motors Europe Opel márkáért felelős alelnöke.
Jön a kombi
Az általunk már kipróbált Insignia Sports Tourer tovább lendíthet az Opel szekerén, hiszen az igazán csinosra sikerült kombi változat csak mostanában mutatkozik be Európa-szerte. Nem kell hozzá látnoki képesség, hogy megjósoljuk, valószínűleg ezt is szépen viszik majd.
Eddig a legjobban fogyó motor a kétliteres, 160 lóerős dízel, minden harmadik Insignia-vásárló ezzel rendeli autóját. A DVD-s navigációs rendszer nélkül alig adtak el Insigniát, de más extrák – az adaptív fényszóró vagy éppen az ergonomikus sportülések – is népszerűek a vásárlók körében.
Új családtag érkezik
Az Insignia család következő gyermekére sem kell sokáig várni, ugyanis az 5,2 literes fogyasztással és alacsony károsanyag-kibocsátással kecsegtető ecoFLEX modell előreláthatólag már a nyáron megérkezik.