Mióta a 2006-ban a Carrera GT nyugdíjba vonult, a Porschénak nincs igazi szupersportkocsija. A L’Automobile információi szerint ez azonban hamarosan megváltozhat. A lap úgy tudja, a német autógyár azon dolgozik, hogy elkészítse az RS Spyder utcai változatát.
Ez a modell a gyár leggyorsabb versenyautója. Elsősorban hosszú távú versenyeken indul, ahol igen sikeres. Többek között a Le Mans-i 24 órás viadalon is elhódította a győzelmet a kategóriájában. Ugyanakkor vajmi kevés köze van az utcai autókhoz.
A lap szerint a versenyautó alumíniumvázát megtartanák, amelyre aztán egy teljesen új karosszériát építenek. Bár ez esetben is szénszálas műanyagból készülne a külső, az autóban nemcsak egy, de két utasnak jutna a korábbinál kényelmesebb hely. Ugyanakkor a karbon felhasználásának köszönhetően a jármű tömege továbbra is alacsony szinten maradhatna, állítólag 1000 kiló alatt maradhatna.
A tervek szerint megtartanák a 3,4 literes V8-as motort, amelyet a versenyautó 503 lóerős teljesítményéről 400 lóerőre korlátoznának. Ugyanakkor szerintünk ez még akkor is elképzelhetetlen, ha a jó súly/lóerő arány miatt az autó kiemelkedő menetteljesítménnyel bírna. Ahhoz, hogy az autó betöltse imázsnövelő szerepét, erősebbnek és gyorsabbnak kell lennie, mint a jelenlegi csúcsváltozat a GT2, amely 530 lóerős.