Ősszel a Frankfurti Autószalonon mutatják be hivatalosan a Rolls-Royce Ghostot. Az új modell működő tanulmánya, a 200EX tavasszal a Genfi Autószalonon volt látható, azóta pedig körbehordozzák a világban a potenciális vevők meggyőzésére.
A calais-i kikötőben viszont nemrég lefényképezték a Ghost szériaváltozatát mindenféle álca nélkül. Úgy tűnik, a kocsi szinte egy az egyben követi a koncepcióautót. Azaz várhatóan 5,4 méter hosszú, tengelytávolsága 3295 milliméter lehet, amely hosszabb a Hetes BMW nyújtott változatáénál is. Ahogy a nagytestvér Phantomnál, az ajtók itt is egymással szemben nyílnak, igazán kényelmes beszállást engedélyezve a hátsó utasoknak.
A képek tanulsága szerint olyan apróságokban különbözik a szériaautó a tanulmánytól, mint a sárga irányjelzők, a kissé módosított első lökhárítók és kormánykerék. Természetesen a hagyományos RR-jelzéseket eltakarták.
A Rolls-Royce Phantomnál kisebb modellbe V12-es motor kerül. A 6,6 literes blokk csúcsteljesítménye 507 lóerő. A motorhoz nyolcfokozatú, automata váltó kapcsolódik. Nevét a világ legdrágább autójától örökölte.