3,7 másodperc 0-100 km/óra. Ezt tudja a Porsche jelenlegi leggyorsabb járgánya az 530 lóerős GT2. A 9ff azonban ezzel nem foglalkozik, tovább javított az autó képességeit. A 3,6 literes boxermotor átalakításával 850 lóerőre növelték annak teljesítményét, miközben a maximális nyomaték 680-ról 920 newtonméterre emelkedett. Mindezt pedig a Porsche Turbóval ellentétben a GT2-ben csak a hátsó tengely kerekei kapják meg.
Nem is a pluszteljesítmény a legdurvább a 9ff munkájában – tudnak ennél sokkal többet is -, hanem hogy képesek az útra átvinni. Sikerült ugyanis javítani a kocsi gyorsulásán.
Százra immár három másodperc alatt felér a GT2, kétszázig 8,7 másodperc telik el. Kiemelkedő a 0-300-as sprintidő is, hiszen egy ilyen sprintet 18,5 másodperc alatt letud a 9ff gépe. Lehet azonban ennél is rövidebb, de akkor új végáttételt szerel be a 9ff, amivel ugyan jobban gyorsul a 911-es, de végsebessége csökken.
A gyárból megérkezve sem lassú a GT2, hiszen 329 km/órás végsebességénél csak a Carrera GT tudott jobbat utcán, de a világ leggyorsabb autójának megépítésével foglalatoskodó 9ff-nek ez semmi. Az átalakított – immár BT2-nek hívott – sportkocsi 386 km/órával száguld.
Aki szeretne egy 9ff BT2-öt, annak nem árt, ha vastag a pénztárcája, mert 285 ezer eurót (79,2 millió forint) kér érte a német vállalkozás, vagyis 95 500 euróval (26,5 millió Ft) többet, mint a gyári modell ára. Ebben persze benne van a karosszéria átalakítása is.