Mivel a Forma-1-ben 2006 végén befagyasztották a motorfejlesztést, így a gyártó a mai napig rendelkezik a szabályoknak megfelelő, versenyképes motorokkal, amelyekkel meg is nyerték az FIA olcsó külső szállítójának szerepére kiírt pályázatot.
A Cosworthök az eredeti tervekkel ellentétben nem lettek kötelezőek mindenki számára, de a 2010-ben a Forma-1-be belépő új csapatok – a USF1, a Campos Meta és a Manor GP – mind ezt a gyártót választották (méghozzá három évre), és az sem kizárt, hogy a vevőkörük még bővülhet, ha a Williams visszatér hozzájuk, több új csapat érkezik vagy épp valamelyik gyártó távozása miatt más privát csapat kerül motorgondba
„Nagy örömömre szolgál, hogy a Cosworth sokoldalúsága lehetővé tette, hogy a repülőgyártási és a hadiipari tevékenységünk mellett a Forma-1-et is elláthatjuk. A Cosworth nemcsak a csapatoknak nyújtott, a legmagasabb igényeket is kielégítő motorjaira, de arra is büszke, hogy igazi független szállítóként tovább folytathatja a régre visszanyúló kapcsolatát a Forma-1-gyel” – mondta a cég vezérigazgatója, Tim Routsis.