A világ legnagyobb üdítőgyártója, a Coca-Cola Company eddig még sosem tűnt fel szponzorként a Forma-1-ben. A Coke-ot 2005-ben egyszer már hírbe hozták az F1-gyel, akkor arról volt szó, hogy a cég esetleg az egész versenysorozatot támogatná.
Akkoriban a Coca-Cola marketingfőnöke cáfolta a híreszteléseket, de hozzátette, „hogy ez nem jelenti azt, hogy később sem fogunk tárgyalni erről.” Lehetséges, hogy ez a „később” most jött el, ugyanis a Török Nagydíjon VIP-vendégként részt vett a vállalat vezérigazgatója, az egyébként török származású Muthar Kent.
A Coca-Colát tavaly óta irányító Kentről úgy tudni, hogy nagy F1-rajongó, így talán nem túl vad feltételezés, hogy az üzletember nemcsak a szórakozás kedvéért jelent meg a versenyen.
Érdekes, hogy a gazdasági válság és a sportág történetének egyik legsúlyosabb krízise ellenére az utóbbi időben is komoly neveket hoznak kapcsolatba az F1-gyel – nemrég a Google-t emlegették lehetséges jövőbeli szponzorként.