Töretlen népszerűség
Hazánkban az Opel időtlen idők óta dobogós helyen végez az eladási versenyben. Házon belül pedig kevés olyan alkalom akadt, amikor valamelyik márkatárs meg tudta volna előzni az Astrát. Annak ellenére, hogy a válság hatására az autógyártók jóval kisebb tortán osztozkodnak, úgy néz ki, ha valaki mégis autót vesz, még mindig szívesen dönt az Astra mellett.
Sic transit gloria mundi |
Így múlik el a világ dicsősége. Vagy mégsem? Annak ellenére, hogy a H Astra utódja útban van a szalonok felé, mégsem bontják el a gyártósorokat. A korábbi hagyományokat követve Classic III néven ugyanúgy gyártásban marad a jelenleg aktuális változat, ahogy elődje és annak elődje is, az Astra F is. Ez a koncepció idehaza már bevált, nyilvánvalóan kedvező ára miatt fogyott az elmúlt két évben több Astra Classic II, mint H Astra. |
Szent Jakab havában
A korábbi akció is már majdnem egymilliós kedvezménnyel kecsegtetett, a mostani ajánlat azonban erre is erősen rátesz még egy lapáttal. Igaz, hogy a jelenlegi ajánlat a belépőmodellre érvényes, de júliusban 3 000 000 forint alatt lehetünk Astra-tulajdonosok.
A múlt hónapban még 4245 ezret kóstáló autót most 2999 ezerért kapjuk. Ez az ötajtós modell, a legkisebb 1,4-es benzines motorral és Essentia alapfelszereltséggel. Ehhez a kivitelhez többek közt négy légzsák, szervokormány, az első sorban komfortülés jár. Még a földig érő kerék is alapfelszerelés, a klímaberendezés azonban nem.
És mi van, ha kell a légkondi?
Aki hűsített 1,4-es Astrára vágyik, annak az Opel-értékesítők több lehetőséget is mondanak, egyformán 3 675 000 forintból.
Mínusz 1,1 millió
Az első az Essentia Plus csomag, 660 ezer forintos engedménnyel. A manuális légkondin kívül ebben a kivitelben benne van a ködfényszóró, a bőrborítású kormány és a CD-s rádió. Ugyanígy 3,7 millióba kerül azonban az Astra 1.4 Enjoy, amely jobb vétel. Fő előnye a fényezett kilincs és tükörház, ami sokkal jobban néz ki a sima feketénél, de kanyarban és fékezéskor a 16 colos kerék is jól jön. Az Enjoy árelőnye most 1 119 000 Ft.
A jövő |
Az Astra I (nem első, hanem i) teljes életnagyságában idén ősszel, a Frankfurti Autószalonon fog bemutatkozni. Addig be kell érnünk a gyár által kiszivárogtatott képekkel és részletekkel. Az már biztos, hogy az autó méretei jelentősen nőnek, ezenfelül pedig nem csak technikai újításokat ígérnek. A hírek szerint mind a felszereltségben, mind az anyagminőség terén meglepetések várnak ránk. Az utód egy mára több mint tízmillió példányban gyártott modell vérvonalát viszi tovább. |