A hivatalos szeptemberi Magyarországi bemutató előtt a napokban megkezdi a 39 tagú országos márkakereskedői hálózat az új Volkswagen Polo előértékesítését hazánkban.
Már nem is annyira kisautó a Polo, hiszen elődjéhez képest 54 milliméterrel hosszabb, szélessége 32 mm-rel, csomagtere 10 literrel 280 literre növekedett. Majdnem akkora, mint egy négyes Golf.
Az új modell négyféle benzines és három dízelmotorral vásárolható meg eleinte. Az alapmotor 1,2-es szívó benzines 60 lóerővel, ennek erősebb variánsa 70, míg turbóval megspékelve 105 lóerőt tud. Megrendelhető 1,4-es motorral is a Polo, az 85 lovas.
Új padlólemezre épül a Polo
Új padlólemezre épül a Polo
Fotó megosztása:
Meggyőző a minőségérzet
Meggyőző a minőségérzet
Fotó megosztása:
Derby csak az első két szériából volt. A lépcsőshátú később Polo Classic és Polo Sedan néven futott
Derby csak az első két szériából volt. A lépcsőshátú később Polo Classic és Polo Sedan néven futott
Fotó megosztása:
Közel nyolc év után jön az új modell
Közel nyolc év után jön az új modell
Fotó megosztása:
4,2 litert fogyaszt az 1.6 TDI 75 és 105 lóerővel
4,2 litert fogyaszt az 1.6 TDI 75 és 105 lóerővel
Fotó megosztása:
Pink énekli a reklámdalt. Jól küldi!
Pink énekli a reklámdalt. Jól küldi!
Fotó megosztása:
Nagyon merev acélfajtákkal sikerült csökkenteni a súlyt
Nagyon merev acélfajtákkal sikerült csökkenteni a súlyt
Fotó megosztása:
Széria fej-mellkas oldallégzsák
Széria fej-mellkas oldallégzsák
Fotó megosztása:
Mintha egy Golfban ülnénk
Mintha egy Golfban ülnénk
Fotó megosztása:
10 literrel nagyobb, 280 literes a csomagtér
10 literrel nagyobb, 280 literes a csomagtér
Fotó megosztása:
25 kilóval könnyebb elődjénél, szép eredmény
25 kilóval könnyebb elődjénél, szép eredmény
Fotó megosztása:
3,6 liter a BlueMotion 1.6 TDI gyári átlagfogyasztása
3,6 liter a BlueMotion 1.6 TDI gyári átlagfogyasztása
Fotó megosztása:
86 lóerővel a klímás 1.4-es a húzómodell
86 lóerővel a klímás 1.4-es a húzómodell
Fotó megosztása:
Négy milliméterrel hosszabb a tengelytáv, mint elődjéé
Négy milliméterrel hosszabb a tengelytáv, mint elődjéé
Fotó megosztása:
Év végén lesz háromajtós is
Év végén lesz háromajtós is
Fotó megosztása:
Audi 50-ként anyakönyvezték az első Polót
Audi 50-ként anyakönyvezték az első Polót
Fotó megosztása:
Jövő év elejére lesz kész az 1.2 TDI
Jövő év elejére lesz kész az 1.2 TDI
Fotó megosztása:
3. generáció, 60 lóerős motor: használtan ezt javasoljuk fél és egymillió Ft között
3. generáció, 60 lóerős motor: használtan ezt javasoljuk fél és egymillió Ft között
Fotó megosztása:
Meggyőző a minőségérzet
A dízelből csak az új 1,6-os választható. A Győrben készülő motor 75, 90 és 105 lóerős kivitelben is bekerül a típusba. A két gyengébb változat 4,2 literes átlagfogyasztással is beéri.
Az új Polo 2 790 000 forinttól rendelhető meg. Az alapfelszereltség része a menetstabilizáló, a hegymenet asszisztens, 4 légzsák, a szervokormány, a központi zár.