A Hyundai 75 millió dolláros beruházásának eredményeként 2010 májusától Törökországban készül az új i20 ötajtós kivitele. Az eddig Indiában készülő típusból évi 80 ezer készül, ennek jelentős része az európai országok piacán talál majd gazdára.
Magasabb nem lett
Magasabb nem lett
Fotó megosztása:
Getz helyett i20
Getz helyett i20
Fotó megosztása:
Jó az ár-érték aránya
Jó az ár-érték aránya
Fotó megosztása:
Elődjéből félmillió fogyott
Elődjéből félmillió fogyott
Fotó megosztása:
Nekünk készült
Nekünk készült
Fotó megosztása:
Változott a tengelytáv is
Változott a tengelytáv is
Fotó megosztása:
Jól illik a sorozatba
Jól illik a sorozatba
Fotó megosztása:
Hosszabb a Getz-nél, mégis apró
Hosszabb a Getz-nél, mégis apró
Fotó megosztása:
1,6-os itthon nem lesz
1,6-os itthon nem lesz
Fotó megosztása:
Automatikus váltóval is kapható
Automatikus váltóval is kapható
Fotó megosztása:
Februárban érkezik
Februárban érkezik
Fotó megosztása:
Teljes a család
Teljes a család
Fotó megosztása:
1,6-os nálunk nem lesz
1,6-os nálunk nem lesz
Fotó megosztása:
Elegáns kilincs
Elegáns kilincs
Fotó megosztása:
295 liternyi tér
295 liternyi tér
Fotó megosztása:
Új a padlólemez
Új a padlólemez
Fotó megosztása:
Hangsúlyos vonalak
Hangsúlyos vonalak
Fotó megosztása:
Nagyon eltalált apróság
Nagyon eltalált apróság
Fotó megosztása:
Egyszerű, de nem lomha az automata
Egyszerű, de nem lomha az automata
Fotó megosztása:
Jó helyre került a kijelző
Jó helyre került a kijelző
Fotó megosztása:
Négy irányban állítható a kormánya
Négy irányban állítható a kormánya
Fotó megosztása:
Kellemes színű a műszerfalvilágítás
Kellemes színű a műszerfalvilágítás
Fotó megosztása:
Megeszi az mp3-at is
Megeszi az mp3-at is
Fotó megosztása:
Csinos műszerek
Csinos műszerek
Fotó megosztása:
A legendás körforgalomkapcsoló
A legendás körforgalomkapcsoló
Fotó megosztása:
Csak a bal első okos, de legalább mind elektromos
Csak a bal első okos, de legalább mind elektromos
Fotó megosztása:
Jó ülések, egyszerű műanyagok
Jó ülések, egyszerű műanyagok
Fotó megosztása:
Széria a sok légzsák
Széria a sok légzsák
Fotó megosztása:
Ezüstös műanyag
Ezüstös műanyag
Fotó megosztása:
A barcelonai dugóban szerettük a váltót
A barcelonai dugóban szerettük a váltót
Fotó megosztása:
Kényelmes, állítható magasságú ülés
Kényelmes, állítható magasságú ülés
Fotó megosztása:
Hátul határeset
Hátul határeset
Fotó megosztása:
Hűthető a kesztyűtartó
Hűthető a kesztyűtartó
Fotó megosztása:
Hamar megtelik
Hamar megtelik
Fotó megosztása:
Ezzel nincs baj
Ezzel nincs baj
Fotó megosztása:
Változott a tengelytáv is
Változott a tengelytáv is
Ez nem is meglepő, hiszen a Getz utódjaként az i20-at kifejezetten európaiaknak tervezték, Európában, a Hyundai rüsselsheimi fejlesztőközpontjában. Az új modell hosszabb és szélesebb az elődnél, és az új padlólemeznek hála a tengelytáv is gyarapodott.
Nem ez az egyetlen Hyundai modell az izmiti gyárban, hiszen Accent és Matrix modellek is készülnek itt. A Hyundai Motor India továbbra is gyártja az i20-as három- és négyajtós kiviteleit, valamint a jobbkormányos modelleket.
Az i20 motorválasztéka:
Benzinesek |
1,2 |
1,4 |
1,6* |
Max. teljesítmény |
78 LE |
100 LE |
126 LE |
Max. nyomaték |
118 Nm |
137 Nm |
157 Nm |
Gyorsulás (0-100 km/h) (aut.) |
12,9 s |
11,6 (12,9) s |
9,5 (11,4) s |
Végsebesség (aut.) |
165 km/h |
180 (172) km/h |
190 (180) km/h |
Dízelek |
1,4 |
1,4 |
1,6* |
1,6* |
Max. teljesítmény |
75 LE |
90 LE |
115 LE |
128 LE |
Max. nyomaték |
220 Nm |
220Nm |
260 Nm |
260 Nm |
Gyorsulás (0-100 km/h) |
16,2 s |
13,6 s |
10,7 s |
10,4 s |
Végsebesség |
161 km/h |
171 km/h |
190 km/h |
190 km/h |
Négyféle felszereltségi szintben lehet megvásárolni az i20-at. Classic, Classic A/C, Comfort és Style fantázianéven.
*= Magyarországon nem kapható