Ha csak az Insignián múlna, biztos nem lenne kérdéses az Opel jövője. Nem akarná eladni a GM. Igazi sikertörténet a most egyéves középkategóriás modellé, 11 hónap alatt 150 ezer megrendelés érkezett az autóra, miközben számos díjat nyert a az újságíróknál és a vevőknél.
Bár azt mondják, jó bornak nem kell cégér, az eltelt idő alatt begyűjtött 24 díj valószínűleg segítette az eladásokat. Az Insignia 37 vetélytársát megelőzve elnyerte a 2009-es Év Autója díjat is, amelyet 23 ország 59 szakújságírója ítélt oda. Az Insignia kiválóan szerepelt a design, a biztonság, a vezethetőség és a menetteljesítmények terén.
Emellett számos ország különféle díját kapta meg, kitüntették formájáért, a takarékos változatért, családbarát kialakításáért, de a jelzőtáblákat felismerő kamera és sávfigyelő Európa legfontosabb műszaki, sport- és életstílus-megméretésén elnyerte a Plus X Award díjat.