Elkészítette első autóját a kaliforniai székhelyű Singer Vehicle Design. Nem egy új típusról van szó, hanem egy Porsche átalakításáról. Az amerikai vállalat modernizált egy klasszikus típust.
Az alapot a 911-es sorozat 1969-ben bemutatott sorozatának tagja adja. A kocsi azonban csak látványra emlékeztet elődjére. A Singernél ugyanis a vázig lebontották az autót. Megváltoztatták a jármű tengelytávolságát, az A-oszlop és a futómű bekötési pontjait és a tetőívet is.
Számos helyen megerősítették a hegesztéseket, illetve szénszálas elemeket építettek be, ami tovább fokozza a karosszéria merevségét. Leszámítva az ajtókat, amelyek továbbra is az eredeti, acélból készült elemek – a teljes karosszéria szénszálas műanyagból készül. Jellegét tekintve az RSR kivitelt utánozza. Bár külsőleg a fényszórók a régiek, de ha jobban megnézzük, már látszik, hogy xenonlámpáról van szó.
Ugyanezt a megoldást követi az utastér is. Látványra klasszikus, de teljesen modern. Új kárpitok idézik az 1970-es évek hangulatát, amelyek alatt a korábbiaknál jobb szigetelőanyagok szerepelnek. Az ülések is régiesnek látszanak, pedig karbonvázra épülnek és motorosan állíthatók. Van elektromos légkondicionáló, navigációs rendszer és iPod-csatlakozó is.
Modernizálták a 911-es futóművét is, így a torziós rudak helyett Macpherson rendszerű rugóstag és lengőkar került a járműbe. A lengéscsillapítók és a stabilizátorok a versenysportból származnak és állíthatóak. A kormánymű helyén egy új rendszerű szervorásegítéses szerepel. A Brembo olyan fékrendszert szállít az autóhoz, amely anno a 917-es és 930-as versenyautókon is szerepelt. Így a lassulás jelentősen nő, de mégis autentikusabb a dolog.
Persze a fő attrakció, a motor átalakítása sem maradt el. A kocsi farában továbbra is 6 hengeres boxermotor pihen, de az már az 1993-tól 1998-ig gyártott 993-as sorozatból származik, az utolsó kiadásból, amely még léghűtéses.
A 3,8 literes blokk normál kivitele 360 lóerős, de kérhető 425 lovas verseny változatban is. Ilyenkor a képeken látható módon nincs igazi légszűrő, és a programozható Motec vezérlés is más beállítással működik. A motor 460 Nm-s nyomatékát hatfokozatú rövid kiosztású, manuális váltó viszi a hátsó kerekek felé.
A hatás nem is marad el, 60 mérföld/órás sebességre (96 km/h) 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 274 km/óra feletti.
Lehet, hogy szentségtörésnek tűnik, amit a Singer tett, de biztosan akad rá vevő. Ki ne akarna egy csodaszép klasszikus Porschéval autózni, úgy, hogy közben nem kell lemondania a mai kényelmi és megbízhatósági színvonalról.