Úgy tudni, hogy az aktuális A8-asban jelenleg használt W12-es marad, de a térfogata 6,0 literről 6,5-re növekszik, és ezzel teljesítménye jócskán 500 lóerő fölé kapaszkodik majd. Erre szüksége is lesz, hiszen konkurense, a BMW 760i 544 lóerős. Lesz ennél kisebb változat is, az új fejlesztésű, kompresszoros V8-as 400 lovat rejt, motorvezérlése képes rá, hogy kis terhelésénél négyhengeres működésre kapcsoljon, csökkentve a fogyasztást.
Az Audinál állítólag dolgoznak egy még kisebb, 2 literes, duplaturbós, dízel erőforráson is, amelytől 200 lóerő várható, és arról is beszélnek, hogy a gyártó olyan turbós motort is bemutat majd az A8-asban, amelynél a feltöltő a két hengersor közé kerül. Hogy két különböző erőforrásról van-e szó, vagy az említett megoldás egy és ugyanaz, egyelőre nem tudni.