A Ford PR-esétől kaptuk a linket, ami teljesen érthető, ha az ember elér a 32. másodperchez. Remek kis fim Budapest napfényes oldaláról, amit a Budapest Business Region nevű ingatlanfejlesztő társaság megrendelésére forgatott le egy profi csapat az Aera reklámügynökség közvetítésével. Hivatalosan:

A Somos Attila ötlete nyomán, Madarász István rendezésében készült film célja, hogy a BBR ingatlanfejlesztő klaszter tevékenységét, azaz a Budapest-régió befektetés-ösztönzését támogassa. Ennek szellemében Magyarországot mint közép-európai innovációs csomópontot mutatja be világszerte ismert magyar találmányok segítségével.

A film eredetileg egy ingatlankereskedelmi kiállítás standeleme volt, egy Ikarus ablakait plazmatévékkel helyettesítették, azon ment a mozi. Aztán később a készítők és a megrendelők felismerték, hogy túl jól sikerült ahhoz, hogy ne tegyék ki az egész világ elé.

Állami pénz nincs is benne – talán emiatt sikerült ilyen jól. Meg a Balkan Fanatik zenéje miatt. Viszont nem is lennénk rendes autós magazin, ha nem szúrjuk ki, hogy Anisits Ferenc, a BMW mérnöke, a „dízelpápa” említése során egy kis baki csúszott be.

BMW Z4-esből nincs és ezidáig nem is volt dízel. De hát ez legyen a legkevesebb, ettől még a film éppolyan kellemes marad.