Vidéken elsősorban munkaeszközt és nem félelemkeltésre alkalmas tárgyat látnak a traktorban. Így nincs tele minden nagyobb út mezőgazdasági géppel behajtani tilos jelentésű táblával, és az egy négyzetkilométerre jutó traktorok száma is jóval nagyobb, mint Budapesten.
Ha pedig megvan a klasszikus, piros traktor, már csak színben hozzá passzoló roncsot kell keresni. Ezt spéci közbetéttel – esetünkben egy akáctörzzsel – házasítsuk össze bármilyen, lehetőleg nagy kerekű utánfutóval és máris kész a remekbe szabott tanyabusz.
Terepen verhetetlen, nincs olyan hóesés, felázott földút, amelyben elakad, és goromba ellenőrök sem rontják el az utazás örömét és még szép is a klasszikus Wartburg forma. Sajnos fűtés nincs benne – majd facelift után talán lesz – és a traktor által felvert lótrágya is ronthatja az utasok kilátását.