Mi nem jutottunk ki, de Németország nemzeti válogatottja ott lesz a 2010-es labdarúgó világbajnokságon, amely komoly gazdaságélénkítő hatással bír egyes piacokon. Bár a Mercedes-Benz és a Német Labdarúgó Szövetség kapcsolata 1972 óta, az első csapatbusz átadása óta fennáll, sőt mára a csapat hivatalos szponzora is a német luxusmárka, a Volkswagen sem akar kimaradni a labdarúgó világbajnokság körüli felhajtásból.
Holnaptól indul a nemzeti érzelem felkeltésre alkalmas angol nyelvjárásban csapatot jelentő „TEAM” modellek reklámkampánya Németországban, pedig ennyivel szebben hangzana: Mannschaft.
A lényeg a lényeg, hogy az egyedi felszereltségű autókkal akár 2600 eurós, vagyis nagyjából 700 ezer forintos kedvezményt lehet elérni. A felszereltség persze minden modellnél más, de olyan extrák kerülhetnek az autókba az alapfelszereltség részeként, mint a parkolóautomata, az automata klíma, ködlámpa, tempomat, fedélzeti számítógép vagy komolyabb hifi.
A Polo TEAM 14 525 euróba kerül, 1630 euróval olcsóbb, mint egy azonos felszereltségű, de hagyományos modell. A Golf TEAM 19 075 euróba kerül (engedmény: 1835 euró). Készül még csapatmodell a Golf Plusból, a Sciroccóból és a Tiguanból is.
Ha nem érné be ennyivel a kedves vevő, van „TEAM-Plus csomag” is, ez ugyan többe kerül, de nagyobb a kedvezmény is, és ingyen jár a riasztó és a könnyűfém felni is.
Nem véletlen, hogy a Volkswagen minden fronton támad, ugyanis Nyugat-Európában korántsem csengett le a válság az autóiparban. Az állami szerepvállalásnak köszönhetően, a roncsprémiumokkal mesterségesen gerjesztették a keresletet, csakhogy ezzel azok is előrehozták a vásárlásukat, akik ugyan vettek volna autót, de csak 2010-ben. Ők fognak nagyon hiányozni jövőre, az elemzők komoly visszaesésre számítanak az autóeladásban.