Most már hivatalos, a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek az Audi minije, az A1. Addig sem hagyja unatkozni a publikumot a német márka, bőven lesz tennivalója az autónak, mire megfürödhet a reflektorfényben.
Első lépésben graffitisekkel rajzoltatta meg az autót az Audi, illetve egy videót is nyilvánosságra hozott formavilágáról. Január 28-án a Bayern München focistái tesztvezetik majd, február 4-én a HR-igazgató A1-es közleményét teszik közzé, de még valamikor az autószalon előtt nyilvánosságra hozzák a hivatalos képeket is.
A graffitis szál alapján is egyértelmű, hogy az A1-gyel főleg a fiatalokat akarja megszólítani az Audi, a bevezető kampányt is rájuk gondolva építették fel. Stefan Sielaff főtervező szerint egyébként nem kell aggódni, az A1 kis méretei ellenére is ízig-vérig Audi lesz.
Két tanulmányra épül a formavilág, a 2007-es Metroproject Quattróra, illetve a tavalyi Párizsi Autószalonon látott A1 Sportbackre. Nagyrészt változatlanok maradtak a vonalak, de egy-két elem a szériagyártás áldozatává vált. Ez egyébként nagyszerűen kiderül abból a fotóból, amely egy Los Angeles-i reklámforgatáson készült az autó elejéről, Justin Timberlake-kel: a popsztár lesz a márka „nagykövete”, aki segít majd az A1 népszerűsítésében. A fiatalok, ugye.