A jövőre érkező egyik új csapat, a Virgin a Forma-1-es autótervezés és -fejlesztés hagyományait felrúgva a 2010-es járgányának megépítéséhez egyáltalán nem használ szélcsatornás teszteket, az autó aerodinamikáját kizárólag számítógépes áramlástani szimulációval alakítja ki. „Nem használunk szélcsatornát. Az autó aerodinamikáját kizárólag számítógépen fejlesztjük. Még ellenőrzésre, egy napra sem visszük majd szélcsatornába” – árulta el még októberben a csapat technikai főnöke, Nick Wirth.
A szintén jövőre debütáló Lotus főnöke, az Ázsia legnagyobb fapados légitársaságát, az Air Asiát alapító és vezető Tony Fernandes nemrég reagált is a leendő ellenfél terveire: „Meg vannak győződve róla, hogy ez a helyes út, de a számítógépes szimuláció egyszerűen nem elég. A légi közlekedésben vagyok, megmondhatom: ezt így nem lehet! Szélcsatorna is kell.” Aztán hozzátette, szerinte „az elsődleges cél Branson előtt végezni, különben kénytelen lesz nyugdíjba vonulni és megölni magát.”
Válaszul a Virgin Racing hivatalos csapatbemutatóján Branson úgy nyilatkozott, hogy bár zenészként remek temetési muzsikát tudna javasolni a gyászszertartásra, jobban kedveli Fernandest annál, hogy ilyen szomorú halált haljon. Ezért fogadást ajánlott Fernandesnek: azt üzente vissza, hogy ha csapata a Lotus előtt végez, akkor a maláj milliárdos álljon be stewardessnek az ő egyik járatán, és viszont.
A Lotus-vezér nem hátrált meg: „Benne vagyok!” – állt a csapat hivatalos oldalán, amelyen a Bransont már az Air Asia utaskísérői egyenruhájába öltöztetve ábrázolták egy karikatúrán. „Richardot ismerve csak azt lesz nehéz megakadályozni, hogy kávé vagy tea helyett önmagát ajánlgassa az utasoknak” – csipkelődött Fernandes.
A fentiek alapján már biztos, hogy a jövő év végén az egyik milliárdos a másik légitársaságának gépén tipeg majd női ruhában, de hogy melyikük lesz az, csak 11 hónap múlva derül ki…