Mika Salo egykoron a Forma-1-ben próbálkozott, mostanában viszont a NASCAR-ban szerepel és egyelőre nem óhajt máshová igazolni. Salo pilótatársaihoz hasonlóan igazi autófanatikus, a Chevrolet Camarót például különösen szereti: van egy klasszikus, 1969-es modellje is, amelynek teljesítménye egy kompresszor beépítése után 1000 lóerőre ugrott.
Salo vágyott egy újkori Camaróra is, de persze nem holmi szériamodellre: frissen leszállított Camaro SS-ébe kompresszort építtetett, így a sportkocsi teljesítménye 600 lóerőre, legnagyobb nyomatéka pedig 747 Nm-re változott.
Salo szerint az új Camaro remek kombinációt jelent, hiszen egy modern autót csomagoltak retrós külsőbe. A beépített SC600 rendszer a kompresszor mellett egyedi légszívó és kipufogórendszert is tartalmaz, valamint módosult a motorvezérlő-elektronika is.
Salo egyelőre nem nyúlt a felfüggesztésekhez és a fékekhez, de ígérete szerint megteszi, amint eltűnik a hó. Szívesen megmutatta új szerzeményét videón is, egészen egyedi, ahogyan angolul beszél: már csak ezért is érdemes szánni néhány percet a felvételre.