Egymással szembenyíló oldalajtói miatt az új Meriva külsejénél talál érdekesebb az utastere.

Az Opel is él az információcsepegtetés jól bevált módszerével, tudomásunk szerint most jött ki az első hivatalos, gyári felvétel az egyterű belső teréről.

Jobb anyagok, jobb kilátás

Szebb anyagok, jobb térérzet - állítja az Opel
Eddig takarásban volt a belseje

Eddig takarásban volt a belseje

Eddig takarásban volt a belseje


A kép alapján kulturált anyagokból álló műszerfalra, jó minőségérzetre számíthatunk az autótól. A műszerfal előrébb és lejjebb lesz a jelenleginél, ami növeli a térérzetet.

Állítólag javult az első Meriva híresen pocsék átláthatósága is, zebrás útra fordulva, kanyargós úton vezetve az új tetőoszlop várhatóan nem takarja ki a fél világot. A hátsó utasok, többnyire a gyermekek örülhetnek majd az alacsonyabb ablakvonallal biztosított jobb kilátásnak.

Két- vagy ötszemélyes

Marad a rugalmas utastér

Marad a rugalmas utastér

Marad a rugalmas utastér


A tárolókapacitást, akár a Scénic és más egyterűk esetében, az Opel is magasra emelt váltókarral és a kézifék módosításával növeli.

A helyet rabló kézifékkar helyett elég egy gomb is az elektromosan működtetett rögzítőféknek. Az így felszabaduló helyet a hátsó utasok is kihasználhatják.

Megmaradt az ülések kiszedése nélkül átrendezhető utastér, de az új Merivában egy mozdulattal ledönthető az ülés, a fejtámla maradhat a helyén és a hátsó székek tologatása is gyorsabban megy.

Jobb lesz az áttekinthetőség az eddiginél

Jobb lesz az áttekinthetőség az eddiginél

Jobb lesz az áttekinthetőség az eddiginél


Továbbra is adott a lehetőség a két szélső hátsó ülés középre-hátulra tolása, amivel négy embernek kényelmesebb az utazás a nagyobb lábhellyel és az ajtóktól eltávolodva nyert válltérrel.

Itthon: majd nyáron

Az új Meriva forgalmazása nyáron kezdődik hazánkban, de a belső teréről hamarosan többet is írunk, mert január végén élőben is látni fogjuk az autót.