A 90-es évek egyik legnagyobb autós legendája, a 280 lóerős V6-os motorral szerelt Honda NSX ezreket hozott lázba világszerte. A viszonylag kis teljesítmény ellenére nagyszerűen szaggatta az aszfaltot, köszönhetően az aluvázas, műanyag borítású karosszériájának.

Oda került a Honda, ahová való 1
Már majdnem megvolt

Már majdnem megvolt

Már majdnem megvolt


Micsoda öröm volt, amikor megtudtuk, hogy a legenda visszatérése több, mint sanszos. Úgy hírlett, hogy a 21. századi utód 5,5 literes V10-es motorja 560 lóerőt tud majd, ráígérve a Nissan GT-R-re. Persze akadtak gyengeségei is, a középmotort orrmotoros kivitel váltotta volna és a kényelmi szempontok is sokkal jobban domináltak a tervezésnél, a legfájóbb mégis az volt, amikor az egész tervet kikukázták.

Bejelentették, hogy a gazdasági válság hatására a Honda inkább mégsem készíti el az NSX utódját, helyette környezetkímélőbb kisautókkal bővíti a kínálatát.

Oda került a Honda, ahová való 46
Millió fotó a galériában! Katt!


Egy apró öröm az ürömben, hogy a terveket továbbgondolva új versenyautó született HSV-010-néven. Egy májusban rajtoló japán SuperGT versenysorozatban öt autót állítanak majd a rajtvonalra.

A pilóták között ott lesz két korábbi Forma-1 pilóta is, Baumgartner Zsolti jótevője, Ralph Firman és Yuji Ide. A HSV-010-ba 3,4 literes V8-ast szerelnek, ami 492 lóerő tud majd kipréselni magából.

Végül tehát oda került a Honda NSX, ahová való. A versenypályára!

Videó: Suzukában tesztelték az új versenyautót