A Williams Juan Pablo Montoya 2004-es interlagosi sikere óta nem nyert Forma-1-es futamot, de az évtized közepén következett hullámvölgyből 2009-ben már kifelé tartott a csapat. Grove-ban 2010-re ennek ellenére nem a tavalyi modellt fejlesztették tovább a mostani idényre, hanem vadonatúj autóval állnak elő. A technikai főnök, Sam Michael igen bizakodó.
„Az FW32-es egy teljesen új tervezés az orrától a faráig. Aerodinamikai szempontból tulajdonképpen vadonatúj autó” – mondta az Autosportnak az ausztrál mérnök.
„Nagy bizakodásra ad okot, hogy már 2009-ben is jól teljesített az autónk a legtöbb pályán, mostanra pedig annak a hibáit is kiküszöböltük.”
A csapat 2010-ben teljesen új pilótafelállással vág neki a szezonnak, Nico Rosberg és Kazuki Nakajima helyett Rubens Barrichello és a tavalyi GP2-bajnok, a jövő egyik csillagának tartott Nico Hülkenberg ül majd a kék-fehér autóban. Michael kimondottan örül annak, hogy a brazil veterán a karrierje végén jár, és úgy gondolja, hogy a német újonc megfelelő partner lesz mellette.
„Rubens elég sokat követel, de a jó értelemben, mindent gyorsan szeretne elérni. Mivel a kora miatt nem valószínű, hogy még öt év múlva is itt lesz, így nagy benne az igyekvés. Nico megfelelően ösztönzi majd Rubenst. Már akkor is gyors volt, amikor (2008-ban) a Williamshez került, és azóta is fejlődött.”