Azzal a kéréssel fordult a Flygbussarna Airport Coaches az Acne Advertisinghoz, hogy készítsen egy olyan hirdetést, amely jó eséllyel átszoktatja az utasokat a reptéri buszok használatára. Ez természetesen a Flygbussarna érdeke, hiszen a társaság üzemelteti a svédországi reptéri járatokat.

Az Acne nem merült el a sablonokban, nem az árat és a kényelmet próbálta hangsúlyozni, hanem környezetvédelmi oldalról közelítette meg a kérdést. Hogy szimbolizálja, mennyivel tisztább kivinni ötven embert a reptérre, az Acne roncsautókból készített egy buszt, amelyet a stockholmi központi légikikötőbe vezető út mentén helyezett el.

Egy busz csupán négyszer annyi káros anyagot bocsát ki, mint egy autó, vagyis mindenkinek érdeke a reptéri buszok használata – ez lenne az üzenet lényege. Svédországban átlagosan 1,2 ember ül egy autóban, kis kerekítéssel ezt egyre vitte le a reklámcég, így a busz elkészítéséhez ötven darab, főleg Saab és Volvo roncsot használt fel. Már-már túl jól sikerült a kampány, az első napokban ugyanis az installáció miatt lassító sofőrök többször is dugót okoztak – éppen hogy növelve a környék szén-dioxid-terhelését.