Megújult a Renault és az Opel közös kishaszonjárműve. A megengedett össztömeg 4,5 tonnáig nő, a maximális raktérfogat 17 köbméter.

Hátsó- vagy elsőkerék-hajtás

Rengeteg a rakodóhely
100, 125 és 150 lóerős motorral

100, 125 és 150 lóerős motorral

100, 125 és 150 lóerős motorral


A Master és a Movano a modellváltás után első és hátsókerék-hajtással is kapható lesz.

Ez a megoldás eddig a Ford Transitra volt jellemző, az elődből csak elsőkerék-hajtásút lehetett kapni. Nehéz árut hurcolva kedvezőbb a hátsókerék-hajtás a hajtott kerekek jobb terhelése miatt.

A fronthajtás előnye az alacsonyabb rakodómagasság, ami városi áruterítésnél fontos előny, így a feladathoz választható a hajtáslánc.

Egy motor, háromféle teljesítmény

Ergonomikusabb a belső tér

Ergonomikusabb a belső tér

Ergonomikusabb a belső tér


Alacsonyabb lett a fogyasztás, a fejlődés eléri az egy litert. A legtakarékosabb modell 7,1 literrel beéri százon a szabványos mérés szerint. A dízelmotorok teljesítménye és hengerűrtartalma mindkét típusban egyforma. Az Opel 2,3 CDTI, a Renault 2,3 dCi néven árulja a 100, a 125 illetve 150 lóerős motort.

A gyártók szerint javult az üléshelyzet, ergonomikusabb helyzetben vezethetnek a sofőrök. Ez nem ártott, mert az eddig ülésállítási tartomány magas vezetőknek kényelmetlen volt, ordított az üléshelyzetből, hogy bal elöl csak valami biorobot ül, aki termelőeszközként semmivel nem különb tartozéka a teherautónak, mint a gázolajszűrő vagy hátsó lámpa.