A kisautók nagyon jól futnak manapság – piaci értelemben is. Az Audi ezért meglehetősen expanzív stratégiában gondolkodik új modellje, az A1 bevezetéséről.

Fiataloknak készül az új Audi A1
Az ötajtós praktikusabb

Az ötajtós praktikusabb

Az ötajtós praktikusabb


Még épp csak a napokban hirdették ki hivatalosan, milyen is az új kis négykarikás, de máris újabb hírek érkezztek a 2011-es modellről. A háromajtós változat nem sokáig árválkodik majd magányosan a szalonokban. A 2008-ban bemutatott A1 Sportback Hybrid Conceptre alapozva már készül az ötajtós változat.

A nyitott tető hívei 2012-től A1 Cabrioletben mutathatják meg a MINI Cabrio és BMW 1-es kabrió-tulajoknak, hogy az Audi is tud kis prémiumkabriót gyártani. A lámpás gyorsulásoknál pedig az S1 jelzésű összkerékhajtású, 200 lóerős (1,4 literes turbós-kompresszoros) kis csoda okoz majd meglepetéseket a csak elöl (MINI Cooper JCW) vagy csak hátul (BMW 135i) kapirgáló versenyzőknek. Hétfokozatú DSG-váltójával a csöpp Audi hat másodpercen belül gyorsul majd százra, végsebessége 250 km/h lesz.

Nincs új autó zöldségek nélkül. Az Audi természetesen azt is hagyja rebesgetni, hogy hibrid, vagy akár teljesen elektromos verzió is készülhet az A1-ből. A magunk részéről majd hisszük, ha látjuk.

Fiataloknak készül az új Audi A1

Fiataloknak készül az új Audi A1

Fiataloknak készül az új Audi A1


A New York Times úgy értesült, hogy a kis Audi drágább változatai nem hajóznak majd át aNagy Vizen. Bár a Mini és az 1-es BMW remekül fogy Amerikában, az Audi úgy érzi, nem tudná megfelelő árazással kelendővé tenni a csöppséget.

Az A3 és A2 alatt Audinak az USÁ-ban szerintük már nincs hely. Így hát a tengeren túl inkább az A8 és A7 luxusautókból próbálnak többet eladni.