Nem úszta meg a Mercedes-Benz E Coupé sem, a Brabus abba is beleépítette V12-es motorját. A motorban újak a dugattyúk, a hajtókarok, de a főtengely is, így az eredetileg 5,5 literes Mercedes-motor 6,3-asra hízott. Emellett nagyobb turbók, hűtők, kipufogó kapcsolódnak a motorhoz, amelynek erejét módosított, ötfokozatú, automata váltó viszi a hátsó kerekekhez.

A világ leggyorsabb és legerősebb GT-je 1
A világ leggyorsabb és legerősebb GT-je 51


A fenti átalakítások nyomán a motor teljesítménye nem kevesebb, mint 800 lóerő. A két turbó áldásos hatására a maximális nyomaték 1420 Nm. Ezt azonban csak papíron kapja meg a vevő, miután az elektronika 1100 newtonméternél többet nem enged a hajtásra. Először gumik, majd a differenciálmű és a váltó lelnék halálukat ha másként történne.

De nem kell aggódni, a maradék erő is elképesztő dolgokra képes a kupéval. Például 3,7 másodperc után már százzal száguld a kétajtós járgány, de egy 200 km/órás mutatvány is letudható tíz másodperc alatt. Ne feledjük, 1800 kilós, négyszemélyes luxusautóról beszélünk.

A világ leggyorsabb és legerősebb GT-je 52


Bár a Brabus állítása szerint autójuk képes akár 370 km/órás végsebességre is, de az elektronika 350-nél megálljt parancsol. Ez persze nemcsak a motor érdeme, de a karosszériát is új elemekkel látták el, amelyeket szélcsatornában tökéletesítettek. Karbonból készültek új lökhárítók, szárny a csomagtartóra és légellenállást csökkentő elem a hátsó sárvédőkre. 

Az átalakítás részeként sportfutómű, brutális fékrendszer és 19 colos felnik kerülnek az autóra, amelynek az utasterét a legfinomabb anyagokkal dobták fel. Alcantara fedi a teljes műszerfalat, míg a padlóra  – csak szerényen – steppelt bőr került.