Trulli a garázsban maradt
Trulli a garázsban maradt
Fotó megosztása:
Glock bírta volna benzinnel
Glock bírta volna benzinnel
Fotó megosztása:
Nagy volt a helyezkedés
Nagy volt a helyezkedés
Fotó megosztása:
Ilyen dobogóra senki sem számított
Ilyen dobogóra senki sem számított
Fotó megosztása:
Megmutatta, hogy nem véletlenül világbajnok
Megmutatta, hogy nem véletlenül világbajnok
Fotó megosztása:
A főszponzor képviseletében John Travolta intette le végül a futamot
A főszponzor képviseletében John Travolta intette le végül a futamot
Fotó megosztása:
Button és Kubica a végéig kihúzta a gumival
Button és Kubica a végéig kihúzta a gumival
Fotó megosztása:
Alonso és Schumacher is megforgott a rajtnál
Alonso és Schumacher is megforgott a rajtnál
Fotó megosztása:
Nagyon egymásra talált Massa, Hamilton és Webber
Nagyon egymásra talált Massa, Hamilton és Webber
Fotó megosztása:
Schumi mindig birkózott valakivel
Schumi mindig birkózott valakivel
Fotó megosztása:
Kovalainen megint vert minden újat
Kovalainen megint vert minden újat
Fotó megosztása:
Meglepetéseredmény a meglepően jó futamon
Meglepetéseredmény a meglepően jó futamon
Fotó megosztása:
A szerencsén múlott, hogy nyolcadik lett
A szerencsén múlott, hogy nyolcadik lett
Fotó megosztása:
Alonso a negyedik hellyel is megőrizte a vezetést
Alonso a negyedik hellyel is megőrizte a vezetést
Fotó megosztása:
Csak egy kis eső kell?
Csak egy kis eső kell?
Fotó megosztása:
Megint izgalmas lett az F1
Megint izgalmas lett az F1
Fotó megosztása:
Nehéz volt, de Chandhok is beért
Nehéz volt, de Chandhok is beért
Fotó megosztása:
A szerencsén múlott, hogy nyolcadik lett
Míg a győztes
Button valamint Robert Kubica és a két Ferrari egy kerékcserével csinálta végig
a futamot, Lewis Hamilton kétszer váltott, amiért elég komolyan
meg is kritizálta a csapatot. A williamses
Rubens Barrichello hasonlóan bánta a verseny után, hogy rosszul mérték fel a helyzetet.
„Jó verseny volt, de valójában hetedik is lehettem volna” – mondta a brazil, aki második kiállása után végül de la Rosa gumigondjainak és Mark Webber ütközésének köszönhetően tudott visszakapaszkodni a tizedikről a nyolcadik helyre. „Bevállaltuk a kerékcserét, mert azt hittem, mindenki más is bejön majd. Persze így is jó a pontszerzés” – tette hozzá.
A brazil veterán és a technikai főnök, Sam Michael is egyetért azonban abban, hogy a mostani pozíció megfelelően tükrözi a Williams helyzetét, saját erőből pillanatnyilag ennyire képes az FW32-es.
„Az autó elég jó, de egyelőre pontokat gyűjtögethetünk csak, mielőtt dobogóra állhatnánk” – nyilatkozta a pilóta.
„Jó lett volna még több pontot szerezni, de ehhez még javítani kell az autó és a motor teljesítményén. Mindkettő kulcsfontosságú része a fejlesztési programunknak” – szögezte le Michael.
A Williams másik versenyzője, az újonc Nico Hülkenberg csalódottan távozhat Melbourne-ből, hiszen már az első körben kiesett, amikor a sauberes Kamui Kobayashi nagy sebességgel felöklelte.
„Már befordultam a kanyarba, amikor hátulról belém jött Kobayashi. Elég nagy ütközés volt. Nem tudom, mi történt pontosan, de elkeserítő, mert nagyon vártam az első itteni versenyemet!”