A hétvégén ismét eljön azoknak az ideje, akik megőrülnek az oldtimerekért. A Magyar Vasúttörténeti Parkban többszáz autó és motorkülönlegességet láthatnak azok, akiknek jobb időtöltésnek ígérkezik az elkerített autók csodálása, mint fejest ugrani az éledező természetbe.
Nekik kedvcsinálónak összeszedtünk néhány képet a galériába. Kattintgassanak kedvükre.
Cím:
MAGYAR VASÚTTÖRTÉNETI PARK
1142 Budapest, Tatai út 95.
Nyitva tartás:
Április 16. péntek: 13.00 – 22.00
Április 17. szombat: 09.00 – 22.00
Április 18. vasárnap: 09.00 – 18.00
Az angol autógyártás kacskaringói
Fotó megosztása:
Fapados körhinta
Fotó megosztása:
Még a padok is üresek, de lesz ez még másként
Fotó megosztása:
Volán taxi
Fotó megosztása:
A traktort még nem leplezték le
Fotó megosztása:
Az utolsó pormentesítés
Fotó megosztása:
Igazi bilikék
Fotó megosztása:
Egyszemélyes verda
Fotó megosztása:
Vicsorgó Opel
Fotó megosztása:
Meghálálja a munkát
Fotó megosztása:
Négy karikás
Fotó megosztása:
Egy szép Pannonia
Fotó megosztása:
Ráfér a javítás
Fotó megosztása:
Csodaszép, átlátható motortér a Fordban
Fotó megosztása:
Nem sokat változott
Fotó megosztása:
Könnyen szerelhető
Fotó megosztása:
Így készül a sárvédő
Fotó megosztása:
Így nem lepi a por
Fotó megosztása:
Egy csodás Lada
Fotó megosztása:
Itt ott kilukasztották szegény Rigát
Fotó megosztása:
Apró motor a levegőben
Fotó megosztása:
Ha kutya lenne milyen fajta volna?
Fotó megosztása:
Hatalmas csillag
Fotó megosztása:
'56-os motor
Fotó megosztása:
Három és fél liter
Fotó megosztása:
Akad itt repülőgép is
Fotó megosztása:
Jaguar szem
Fotó megosztása:
V12
Fotó megosztása:
Nem könnyű itt fényképezni
Fotó megosztása:
Szinte függőleges fakormány
Fotó megosztása:
Izmos áttétel, csak profiknak
Fotó megosztása:
Bátor ember volt, aki felült rá
Fotó megosztása:
Hűtő
Fotó megosztása:
Persze van hazavihető járgány is
Fotó megosztása:
Egy fél Rolls-Royce
Fotó megosztása:
Tágas motortér
Fotó megosztása:
Egy asztalnyi, 65-os villáskulcs
Fotó megosztása:
Audik csapatban
Fotó megosztása:
Jótanács
Fotó megosztása:
Elképesztő lámpamennyiség
Fotó megosztása:
De Luxe
Fotó megosztása:
Harminc éves a quattro
Fotó megosztása:
Hatalmas Opel a hetvenes évekből
Fotó megosztása:
Hát ez miféle jószág?
Fotó megosztása:
Szocialista blokk
Fotó megosztása:
Lada lámpák lennének?
Fotó megosztása:
Hűtőmaszkba integrált fények
Fotó megosztása:
Apró MINI-felnik
Fotó megosztása:
Akár egy erőd
Fotó megosztása:
Megint egy nagymacska
Fotó megosztása:
Csak dísz, vagy van funkciója is?
Fotó megosztása:
Ez még nem kínai
Fotó megosztása:
Talán a legszebb Alfa
Fotó megosztása:
Minősített Citroën
Fotó megosztása:
Tatra embléma
Fotó megosztása:
Cikornyás Bosch lámpa
Fotó megosztása:
Lehet olajozni rendesen
Fotó megosztása:
Ős Harley
Fotó megosztása:
Faküllő és karbidlámpa
Fotó megosztása:
Ferrari kopoltyú
Fotó megosztása:
Fehér orrbetét
Fotó megosztása:
Elöl is nyílik
Fotó megosztása:
NSU Prinz
Fotó megosztása:
Három, vagy négyajtós?
Fotó megosztása:
Az óvodában csak ilyen felnit rajzoltam
Fotó megosztása:
Kürtök, lámpák, rácsok
Fotó megosztása:
Kabriózni régen is jó volt
Fotó megosztása:
James Bondnak volt ilyenje?
Fotó megosztása:
Régi is, Dino is
Fotó megosztása:
Kisplasztika
Fotó megosztása:
A virágos mintához nehezen passzol a tetőn lévő létra
Fotó megosztása:
Moszkvics
Fotó megosztása:
Platós MINI?
Fotó megosztása:
Csodaszép Alfa Montreal 1971-ből
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: