2008 márciusában vásárolt negyvenszázalékos tulajdonrészt a Williams az Automotive Hybrid Power vállalatban, amelyet nem sokkal később Williams Hybrid Powerré (WHP) kereszteltek át. Ez a cég fejlesztette a kék-fehérek lendkerekes KERS-rendszerét, amely végül soha nem mutatkozott be a Forma-1-ben.

A fejlesztések viszont nem álltak le, annak ellenére sem, hogy a csapatok megegyezése nyomán idén nem lehet KERS-t használni. Még az autóipar érdeklődését is felkeltette a Williams mágneses elven működő KERS-e, a Porsche a 911 GT3 R Hybrid versenyautóba építette be.

Nico Hülkenberg, az istálló pilótája is kipróbálta a hibrid Porschét a Nürburgringen, három kört tett meg az autóval múlt héten. A Williams álláspontja szerint nagy jövő előtt áll a technológia, ezért az eredeti 40 százalékos tulajdonrészt többségire növelte a WHP-ben, immár a cég 78 százaléka a Williamsé.