„Vasárnap reggel annyira esett az eső, hogy kérdésessé vált, a versenyhétvége első futama egyáltalán el tud-e rajtolni. Amikor mégis kimentünk a pályára, nagyon hamar bebizonyosodott, hogy az eső és a vizes aszfalt miatt az autók olyan vízfüggönyt vertek fel, hogy 3 méterre sem lehetett látni. A verseny rendezői így a futam lefújása mellett döntöttek. Az eső nagyon sokáig nem akart elállni, egészen késő délutánig várni kellett, míg 6-kor a versenysorozat 6. futama elrajtolhatott” – mesélte Kiss Pál.
„Addigra elállt az eső, a pálya azonban nagyon csalóka volt, nem száradt fel teljesen, csupán egy autónyi íven lehetett száraz aszfalton autózni. A rajt előtt mindenki amellett döntött, hogy inkább kockáztatja a kicsúszás veszélyét és slick gumikra cseréli az autója abroncsait. Az időmérők alapján az 5. helyről rajtolhattam és a futam első részében a csapattársammal küzdöttem, folyamatosan előzgettük egymást, míg végül sikerült megelőznöm és utolérnem Tom Blomqvistet, aki sokáig feltartott, mialatt az első két helyen lévő pilóta jókora előnyre tett szert. Jó pár körön keresztül küzdöttünk, majd amikor hibázott, ezt kihasználva jól kaptam el a kifordítót a célegyenes előtt és meg tudtam előzni.”
„Ezután már a saját tempómban tudtam haladni, ami azt jelentette, hogy több mint egy másodperccel gyorsabb köröket autóztam, mint az előttem lévők. 3-4 körrel a vége előtt sikerült utolérnem a mezőny elején haladókat, ekkor azonban, sajnos én is hibáztam, 160 km/h sebességgel mehettem, amikor az autóm bal hátulja ráért a vízre, abban a pillanatban megpördültem 180 fokban, lecsúsztam a fűre és a palánk felé sodródtam. Szerencsére maradt annyi lélekjelenlétem, hogy vissza tudtam kormányozni az autót a pályára és a 3. pozíciómat is meg tudtam tartani. Az utolsó körben végül mellém szegődött a szerencse, mert a 2. helyen autózó versenyző is – hozzám hasonlóan – megcsúszott és visszaesett jó pár helyezéssel, így én másodikként értem célba. Nagyon boldog vagyok, hogy összesítettben továbbra is meg tudtam őrizni az első helyem” – számolt be a versenyről a 18 éves pilóta.
Tamás a kalandos és izgalmas versenyhétvégét követően hosszabb ideig nem lép pályára, hiszen legközelebb június 4-5-6-án ül újra versenyautóba Oulton Parkban, persze így is lesz dolga bőven, ugyanis az ifjú tehetség idén érettségizik.