Michael Schumacher egykori menedzsere, a mára csak a német pilóta szponzori ügyeit és „márkatermékeinek” eladását felügyelő Willi Weber szerint úgy tűnik, 2010-re kifújt a Schumi-láz.
„Az eladások elmaradtak a várakozásaimtól. Az emberek érezhetően beleuntak Schumiba. Azt mondják: istenem, hol is versenyez? Korábban csak győztesként ismerték. Régen a lelátók teli voltak vörös Ferrari-sapkákkal, ma egy kezemen meg tudom számolni az ezüst sapkákat” – mondta Weber a Bild Zeitungnak.
A menedzser szerint mára Sebastian Vettel vette át a német nemzeti hős szerepét az F1-ben.
„Bármerre nézek, Vettel az új Schumi, ő a no. 1. a tévéreklámokban, a hirdetőtáblákon. Sebastian kitöltötte a Michael után maradt űrt, sikeres pilóta, míg Michael eddig nem az.”
Weber azt is elismerte, hogy a szponzorok felhajtása is elég nehéz, bár hozzátette, hogy ez pillanatnyilag nem csak Schumira, de az egész F1-re igaz: „Egy 50 éves szüzet is könnyebb találni, mint egy F1-es szponzort!”