A futam alatti tankolás idei betiltása miatt a Forma-1-ben jelentősen felértékelődött 2010-re a kerékcserék minél gyorsabb végrehajtása, egy-egy hibátlanul végrehajtott kiállás pozíciót érhet a pályán.

A német Auto Motor und Sport elemzése alapján, amelyben az eddigi nagydíjak tiszta – kizárólag a kerékcserére szorítkozó – kiállásait vetették össze, a Mercedes GP a legjobb, a brackelyi csapat a hat futamból négyszer volt a leggyorsabb. Kínában, Spanyolországban és Monacóban is Michael Schumacher autóját szervizelték a legrövidebb ideig, míg Malajziában Nico Rosberg kerékcseréje volt a leggyorsabb.

Bár a szezon kezdete előtt a Red Bull már 2 másodperc alatti kiállásokkal riogatta a riválisokat, kiderült, hogy inkább 4 másodperc környékén van a valós idő, azonban a Milton Keynes-iek az első két futamon így is gyorsabbak voltak a többieknél: Bahreinben Sebastian Vettel, míg Ausztráliában Mark Webber kiállása volt a futam leggyorsabbja.

Nem véletlen a Mercedes fejlődése, hiszen idény közben új emelőt fejlesztett ki a csapat, amelynek segítségével az eddiginél gyorsabban tudják lekapni a szerelők a régi gumikat, és az újak feltétele is hamarabb kivitelezhető. Emellett mind a 14, a kerékcserénél dolgozó szerelőnek speciális edzésprogramot írtak elő, hogy bírják a strapát.

 Bahreini Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Vettel  Red Bull  22.260 mp
 leglassabb kiállás  Buemi  Toro Rosso  27.503 mp
 Ausztrál Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Webber  Red Bull  23.517 mp
 leglassabb kiállás  Massa  Ferrari  29.415 mp
 Maláj Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Rosberg  Mercedes GP  21.802 mp
 leglassabb kiállás  Senna  Hispania  25.751 mp
 Kínai Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Schumacher  Mercedes GP  21.763 mp
 leglassabb kiállás  Webber  Red Bull  32.492 mp
 Spanyol Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Schumacher  Mercedes GP  20.104 mp
 leglassabb kiállás  Rosberg  Mercedes GP  37.200 mp
 Monacói Nagydíj      
 leggyorsabb kiállás  Schumacher  Mercedes GP  24.914 mp
 leglassabb kiállás  Kovalainen  Lotus  33.232 mp

Így dolgoznak a Mercedesnél